Felgi Speedline Truck coraz lżejsze i mocniejsze
Polska firma Alupart poszerzyła swój asortyment o nową felgęfirmy Speedline Truck w rozmiarze 22.5×11.75″. Wersja ET 120 zostałazaprojektowana specjalnie dla ciągników i naczep.
Od lutego 2019 r. nowa wersja zastąpi dotychczasową SLT2888.
Główne zalety nowej felgi to:
-
Najwyższanośność w swojej klasie – 5000kg
-
5 latgwarancji bez limitu kilometrów
-
Powierzchniadiamentowa i polerowana
-
Średnicaotworu 26 i 32mm
-
Specjalnaochrona przed korozją przy wentylu
-
Niższawaga = mniejsze zużycie paliwa
-
Proceskucia felg pozwala na idealne dopasowanie i szczelność kołnierza felgi z oponą
Aktualna wersja SLT 3018 najlepiej nadaje się dozastosowania w wymagających warunkach, świetnie radzi sobie z dużym obciążeniemi na zmiennych nawierzchniach.
Diamentowy połysk
Jak wszystkie felgi marki Speedline Truck także nowa SLT3018 jest dostępna w wyjątkowej wersji „Diament” oraz dodatkowo z wysokimpołyskiem i otworami o średnicach 26 oraz 32 mm. Oprócz tego SLT 3018 posiadaoryginalne zawory Speedline Truck, które powstały specjalnie z myślą o felgachaluminiowych i zapewniają doskonałą ochronę przed korozją. Nowa felga SLT 3018została przetestowana przez TÜV oraz uzyskała homologację ABE 49688 naniemiecki rynek części zamiennych.
Autobusowe alusy
Dodajmy, że Alupart oferuje także alufelgi na autobusowyrynek. To wersje:
• SLT 3211 –22.5×7.50″ dla autobusów miejskich z napędem elektrycznym. Wagapojedynczej felgi na poziomie 24.0 kg stawia ją na pierwszym miejscu wśródnajlżejszych na rynku. Zatwierdzona nośność dla OEM – 4 000 kg/felga;
• SLT 2900 –22.5×8.25″ dla autobusów miejskich i autokarów, gdzie waga pojedynczejfelgi wynosi 23.3 kg. Zatwierdzona nośność dla OEM – 4 000 kg/felga;
• SLT 2907 –22.5×9.00″ dla autokarów, gdzie waga pojedynczej felgi plasuje się napoziomie 23.7 kg Zatwierdzona nośność dla OEM – 4 250 kg/felga.
Więcej informacji na temat felg Speedline Truck na stroniewww.alupart.pl
„