EUROPART z nagrodą Najlepsza Marka
Już po raz czwarty ? z zarazem po raztrzeci z kolei ? wybrano EUROPART jako ?Najlepszą Markę? wśród sprzedawcówczęści zamiennych do samochodów ciężarowych i autobusów.
Czytelnicyspecjalistycznych magazynów lastauto omnibus, trans aktuell i Fernfahrer po razkolejny wybrali wiodącego sprzedawcę części zamiennych do pojazdów użytkowych iwyposażenia warsztatów na zwycięzcę organizowanego plebiscytu, potwierdzająctym samym nasze dobre wyniki z ostatnich lat. Profesjonaliści z branżytransportowej wybierając EUROPART jako ?Najlepszą Markę 2016? uhonorowaliotwartą na potrzeby oraz fachową obsługę klienta, szybką i precyzyjną logistykęoraz szeroki asortyment EUROPART.
Podczas uroczystości wręczenia trofeum w dniu 23 czerwca2016 r. w Stuttgarcie Olaf Fiesen, dyrektor działu sprzedaży na Niemcy, Austrięi Szwajcarię w EUROPART powiedział: ?To, że po raz czwarty otrzymujemy takważną nagrodę, jest dla nas szczególnym wyróżnieniem i jesteśmy z tego bardzodumni. Wybór ?Najlepszej Marki 2016? pokazuje, że nasi klienci i cała branżapojazdów użytkowych cenią wysoką jakość, bliskość klienta i nasze indywidualnepodejście do każdego klienta. Szczególne słowa podziękowania kieruję do naszychpracowników, którzy przez swoją fachową wiedzę, zaangażowanie i otwartośćpracują na wysoki poziom zadowolenia u naszych klientów, przez co zbudowalisilne fundamenty do zdobycia tej nagrody.?
EUROPART od momentu przejęcia w 2011 r. zmienił swojąstrategię, koncentrując się głównie na samochodach ciężarowych, naczepach iautobusach. W przyszłości EUROPART zamierza inwestować w kształceniepracowników oraz dalszy rozwój personelu.
Poprzez wybór ?Najlepszej Marki 2016? czytelnicy magazynówwydawnictwa ETM wyróżnili także strategię asortymentową EUROPARTU: Dzięki ponad400 000 produktów i przemyślanej kombinacji części do pojazdów użytkowych markipremium i szerokiego asortymentu części eksploatacyjnych i zamiennych markiwłasnej EUROPART nasze przedsiębiorstwo oferuje wszystkie często wykorzystywaneczęści zamienne do samochodów ciężarowych, naczep, autobusów i transporterów.Asortyment sprzedawany w ramach marki własnej EUROPART obejmuje obecnie ponad 6500 części. Obok materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia warsztatów, czyliproduktów chemicznych, olejów i narzędzi, naszym klientom oferujemy takżeszeroką gamę części do osi, hamulców, podwozi, silników, oświetlenia i układówelektrycznych, a także elementy wyposażenia i akcesoria. Wszystkie produktymarki własnej są sprawdzane zarówno w ramach audytów zewnętrznych, jak i przezniezależne organizacje zgodnie z niemieckimi standardami jakości.
Na głównych rynkach zakupowych, takich jak Turcja, Indie iAzja, EUROPART chce przez nieustannie umacniać swoją obecność, aby mócnieprzerwanie gwarantować swoim klientom wysoką jakość marki własnej EUROPART.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
?Dzięki sprawnej logistyce mamy możliwość zagwarantowanianaszym klientom maksymalnej dostępności części ? i to w każdym miejscu!Począwszy od Europy Wschodniej w najbliższych 18 miesiącach otworzymy kolejneregionalne centra dystrybucji, tzw. RDC oraz huby, abyśmy przy wciąż rosnącympopycie mogli przez cały czas gwarantować jak najszybsze dostawy,? wyjaśnia CEOw EUROPART Pierre Fleck.
EUROPART zamierza jeszcze bardziej rozbudować swojąeuropejską sieć. Obecnie EUROPART jako jedyna firma z branży pojazdówużytkowych posiada swoje przedstawicielstwa w ponad 300 lokalizacjach w 28krajach. ?Ostatnie puste pol na mapie chcemy wypełnić poprzez rozbudowę naszejwłasnej organizacji lub poprzez współpracę z profesjonalnymi partnerami iprzejęcia?, mówi Fleck.
„