Ekoenergetyka naładuje Solarisa na Bus Euro Test
Ładowarka firmy Ekoenergetyka załaduje Solaris Urbino 12 electric podczas konkursu Bus Euro Test 2016 w Brukseli. Jej sprawność może m.in. przyczynić się do wygrania przez polski autobus tytułu ?Bus of the Year 2017?.
Konkursowe ładowanie zapewni tymczasowa ładowarka Ekoenergetyki-Polska,która 30 maja została zainstalowana w Brukseli. To 80 kW-owe urządzenie nowejgeneracji quickPoint DEPOT CHARGERbędzie przez 4 dni ładować Nowego Urbino 12 electric. Zestaw składa się z modułówo mocy 10kW każdy, które zapewniają ciągłość ładowania, nawet jeżeli jeden zkomponentów jest uszkodzony, a wadliwa część może być szybko wymieniana. Jeśliładowarka wyposażona jest w dodatkowe, zapasowe moduły, nieoperacyjność jednegoz elementów nie ma wpływu na moc wyjściową. Mobilne urządzenie typu plug-injest o 30% mniejsze, niż jego wcześniejsza wersja, a w Brukseli podłączać siębędzie za pomocą wtyczki Combo 2 do zrobionego specjalnie na ten cel masztuwyposażonego w pantograf.
quickPoint DEPOT CHARGER jest częścią grupy skalowalnychurządzeń oferowanych przez Ekoenergetykę, od ładowarek o mocy 20-80kWprzeznaczonych do użytku na zajezdni autobusowej, do urządzeń instalowanych naprzystankach, tzw. Opportunity charging, z zakresem mocy wyjściowej od 200kW do450kW. Urządzenia Ekoenergetyki zainstalowane zostały w wielu krajach Europy,od Barcelony przez Berlin do Warszawy i do tej pory dostarczyły ponad 5MWenergii do baterii autobusów elektrycznych.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
-?Cieszymy się, że zostaliśmy wybrani przez Solaris jakodostawca ładowarki do konkursu, zwłaszcza, że dało nam to okazję dozaprezentowania naszego urządzenia najnowszej generacji, mniejszego, bardziejwydajnego i modułowego, które zapewnia jeszcze większy komfort ładowania naszymklientom” ? powiedział Maciej Wojenski, wiceprezes Ekoenergetyki i dodał: -„Bus of the Year to nie jest konkurs tylko dla autobusów elektrycznych.To, że Urbino 12 konkuruje na równi z autobusami o tradycyjnym napędzie jestsamo w sobie dowodem, że autobusy elektryczne wychodzą z fazy pilotażowej i sąna dobrej drodze do osiągnięcia wygody użytkowania odpowiadającej autobusomdiesla.”
„