Dworzec Online ze wzrostem sprzedaży autokarowych biletów
W 2019 roku system sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline wygenerował ponad 2 500 000 biletów.
Na stronie DworzecOnline.pl pasażerowie mają do dyspozycjiofertę aż 300 polskich i zagranicznych przewoźników, którzy udostępniają swojebilety w ramach 1 350 kursów dziennie. To wzrost o 20% w stosunku do ubiegłegoroku. W ofercie Dworca Online znajduje się ponad 1 900 miast. Tak bogata siatkapołączeń gwarantuje, że każdy podróżny będzie mógł z powodzeniem zaplanowaćswoją podróż.
Internet rządzi
-„Kolejny rok z rzędu z satysfakcją informuję o rosnącejpopularności naszego systemu i platformy integrującej polskich i zagranicznychprzewoźników dworzeconline.pl. W minionym roku odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o11% i poszerzyliśmy naszą ofertę aż o 50 nowych przewoźników. W sumie możemyzaoferować bogatą siatkę połączeń ponad 300 firm transportowych docierającą doponad 1900 miast. Stajemy się czołowym dostawcą rozwiązań IT dla polskiejbranży transportowej – mówi Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonusa,narodowego przewoźnika autokarowego i właściciela systemu Dworzec Online.
W 2019 roku system Dworzec Online we wszystkich zintegrowanychz nim kanałach sprzedaży posłużył do wygenerowania ponad 2,5 miliona biletówautokarowych. Na stronie dworzeconline.pl odnotowano 11% wzrost sprzedaży wporównaniu do poprzedniego roku, natomiast strona zdo.pl zwiększyła swojąsprzedaż aż o 200%. Tym samym Dworzec Online umocnił swoją pozycję kluczowegodostawcy rozwiązań IT dla polskiej branży transportowej
Przez apkę i tradycyjnie
Bogata oferta Dworzec Online zintegrowana jest z aplikacjamimobilnymi SkyCash oraz MPay. Cieszą się one rosnącą popularnością wśródamatorów podróży autokarowych. W minionym roku sprzedaż w tych kanałach wzrosłao 90%.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Oprócz internetowego i mobilnego zakupu biletu pasażerowierównie chętnie wybierają tradycyjne sposoby nabycia biletów na planowanepodróże. Współpracujące z Dworzec Online liczne punkty agencyjne odnotowały wzeszłym roku 15% wzrost sprzedaży.
Nowości 2019
Pod koniec 2019 roku została udostępniona dla podróżnychnowa funkcjonalność. Od teraz do swojego indywidualnego konta na platformiedworzeconline.pl można zalogować się za pomocą Facebooka lub Google. Zwiększato wygodę i szybkość zakupów, jednocześnie nie wpływając negatywnie nabezpieczeństwo całego procesu.
„