Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia podsumowuje wakacje 2018
Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia i DworzecOnline.plpodsumowują sezon wakacyjny 2018. To 2 mln wygenerowanych biletów, 90% wzrostsprzedaży online, 400 000 pasażerów na dworcu
Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia to jeden znajwiększych węzłów komunikacyjnych w Polsce. Teraz nadszedł czas napodsumowanie wakacji w 2018 roku. W liczbach to:
-
400 000 pasażerów
-
wzrost przychodów na Dworcu aż o 10%
-
90% wzrost sprzedaży online w porównaniu do ubiegłego roku,łącznie ponad 2 mln wygenerowanych biletów z systemu DworzecOnline od początkuroku
-
kilkuprocentowy wzrost przychodów Hostelu Zachodniego.
Rekordowe wyniki Dworca
Spółka Polonus, oprócz działalności przewozowej, zarządzatakże Dworcem Autobusowym Warszawa Zachodnia. W okresie wakacyjnym zostałoobsłużonych na Dworcu ponad 400 tysięcy pasażerów. W ofercie znajduje się ponad 100 przewoźnikówwjeżdżających na teren i korzystających zinfrastruktury dworca. Porównując wyniki z 2018 roku do wyników z 2017 roku,spółka w tym obszarze osiągnęła 10% wzrost przychodów.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Kilkuprocentowy wzrostprzychodów odnotowuje również Hostel Zachodni, mieszczący się na terenie DworcaWarszawa Zachodnia. Świadczy to o rosnącej popularności i dogodnej lokalizacjiobiektu.
Sukces online
Jednak największym osiągnięciem minionego sezonu wakacyjnegookazał się aż 90% wzrost sprzedaży biletów autokarowych online, w stosunku dowyników z 2017 roku, poprzez system DworzecOnline.pl, który skupia w swojejofercie ponad 100 przewoźników krajowych i zagranicznych. To niemal dwukrotniewięcej niż w ubiegłym roku, co świadczy o tym, że coraz więcej klientów wybierawygodny zakup biletu przez internet.
-„Sezon wakacyjny możemy zaliczyć do bardzo udanych. Będącoperatorem największego dworca autobusowego w Polsce, obsłużyliśmy aż400000 zadowolonych pasażerów. Niewątpliwym sukcesem okazał się wzrost ażo 90% sprzedaży biletów przez platformę DworzecOnline.pl, łącznie od początkuroku wygenerowaliśmy w naszym systemie ponad 2 miliony biletów! Wieloletnieinwestycje w nasz system sprzedażowy przynoszą realne i niesamowicie pozytywneefekty! – mówi Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus.
System DworzecOnline obsłużył ponad 2 mln biletówwygenerowanych za pomocą zaawansowanego technologicznie oprogramowania, a ruchna portalu zwiększył się aż o 20% w okresie jednego roku. W tym czasie zostałuruchomiony program lojalnościowy Partner Plus, w którym każdy może zbieraćpunkty i wymieniać je na bilety przy kolejnych zakupach. Nowością byłowprowadzenie niezwykle przydatnej usługi oceny przewoźników, dzięki, którejpasażer przydziela odpowiednią liczbę gwiazdek po odbytej podróży. Dodatkowopełna oferta portalu DworzecOnline.pl jest dostępna w aplikacji mobilnejSkyCash.
„