Cotygodniowa Informacja Przetargowa już działa!
Zgodnie z zapowiedzią 2 kwietnia została uruchomiona cotygodniowa informacja o przetargach branży autobusowej w Polsce. Od tej pory pełny dostęp do bazy danych na ten temat będzie możliwy tylko po podaniu nazwy użytkownika i hasła. Zestawienie obejmuje 18 kategorii tematycznych. Są to: przetargi na dostawy autobusów miejskich; przetargi na dostawy autobusów międzymiastowych i turystycznych; przetargi na obsługę miejskich lini komunikacyjnych; przetargi na obsługę regionalnych lini komunikacyjnych; przetargi na obsługę przewozów szkolnych; przetargi na naprawy silników i autobusów; przetargi na dostawy materiałów i części zamiennych; przetargi na naprawy i regeneracje części autobusowych; przetargi na dostawy paliw i środków smarnych; przetargi na dostawy i regeneracje ogumienia; przetargi na dostawy systemów łączności i zarządzania; przetargi na dostawy biletów; przetargi na wykonywanie kontroli biletów; przetargi na ubezpieczenie taboru; przetargi na ochronę mienia i taboru; przetargi na sprzątanie taboru i przystanków; przetargi na dostawy wiat przystankowych oraz pozostałe przetargi. Informacje o zamówieniach zawarte w zestawieniu pochodzą z korespondencji nadsyłanej do redakcji oraz z UZP, prasy lokalnej, etc. Opłata za dostęp do Cotygodniowej Informacji Przetargowej wynosi miesięcznie 20 zł brutto. Przyjmujemy wpłaty tylko w cyklach do końca roku (np. od kwietnia do 31 grudnia – 180 zł) na konto w Banku Śląskim, Oddział Wrocław: 10501575-2242733760. Na przelewie prosimy o wpisanie adnotacji: „przetargi – (nazwa firmy/ imię i nazwisko)” oraz dane tele-adresowe. Po wpłaceniu odpowiedniej sumy prześlemy Państwu pocztą elektroniczną lub faksem login i hasło dostępu do przeglądarki przetargowej. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt [email protected]. W katalogu „Ogłoszenia o przetargach” prezentujemy demonstracyjną wersję naszej nowej usługi, obejmującą tylko kategorię „przetargi na dostawy autobusów miejskich”.