Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Continental: Innowacje Continental

infobus
20.02.2006 07:11

Continental wprowadza kolejną innowację w ramach serwisu pomocy dla kierowców pojazdów ciężarowych. 'Zwrot pieniędzy dla klientów’ w przypadku, gdy serwis nie wykonana naprawy awarii opony w zaplanowanym czasie – nowa oferta ContiBreakdownService. ContiBreakdownService, uznawany przez kierowców ciężarówek oraz firmy zajmujące się transportem za wiodący w Europie serwis pomocy awaryjnej, powiększa swoją ofertę o kolejną usługę: gwarancję „DriveOn Time”. Gwarancja zapewnia, że w przypadku niewykonania naprawy w uzgodnionym wcześniej terminie, klient otrzyma odszkodowanie w wysokości 100 euro.
W przypadku awarii opony, kierowca ciężarówki dzwoni pod numer ContiBreakdownService, a zespół specjalistów powiadamia jednego z 4500 lokalnych partnerów, aby jak najszybciej naprawili unieruchomiony samochód. Ta usługa jest oferowana na podstawie ustalonego cennika, według którego kraje zostały podzielone na dwa regiony: A (Austria, Belgia, Czechy, Dania, Holandia, Niemcy, Wielka Brytania) oraz B (Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Irlandia, Litwa, Łotwa, Norwegia, Polska, Portugalia, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Ukraina, Włochy, Węgry). DriveOn Time określa maksymalny czas naprawy awarii: 3 godziny w regionie A oraz 4 godziny w regionie B – po przekroczeniu tego czasu kierowca otrzymuje 100 euro w ramach odszkodowania.
”Continental nie tylko jako pierwszy wprowadził międzynarodowy serwis pomocy awaryjnej, ale również jako pierwszy zaproponował usługę DriveOn Time, która wypłaca kierowcom odszkodowanie w przypadku, gdy czas oczekiwania na naprawę się przedłuża”wyjaśnia Marcin Cywiński z Continental Opony Polska. “Nasz główny cel –to dostarczenie natychmiastowej pomocy;DriveOn Time daje naszym klientom pewność, że awaria zostanie naprawiona tak szybko, jak tylko to możliwe. Jednocześnie pokazuje jak ważny jest dla nas klient i jego czas”.
W 1978 r. Continental wprowadził dostępny całą dobę w Europie sieciowy serwis pomocy awaryjnej, ContiBreakdownService, który przystosowuje się do zmian zachodzących w międzynarodowym przemyśle transportowym. ContiBreakdownService dostępny jest już w Polsce, Litwie, Estonii, Łotwie, Czechach, Słowacji i na Węgrzech, a od kwietnia 2005 r. na Ukrainie.