Circle K: Połowa stacji z nowym logo
Połowa z ponad 350 stacji Statoil w Polsce funkcjonuje jużpod nazwą Circle K.
Nowe logo globalnej marki działającej w obszarze handludetalicznego i paliw widnieje już m.in. na stacjach w Warszawie, Krakowie,Łodzi, Poznaniu, we Wrocławiu i na Górnym Śląsku. W ostatnich dniach zakończyłsię również rebranding stacji w woj. kujawsko-pomorskim. Zakończenie całego procesuzmiany marki planowane jest na koniec marca 2018 r.
– Rebranding stacji prowadzony na tak wielką skalę to jednoz największych wyzwań w trakcie naszej blisko 25-letniej obecności w Polsce. Mającza sobą połowę tego procesu, możemy pokusić się już o pierwsze wnioski dotyczącetego, jak klienci odbierają markę Circle K. Mogę powiedzieć, że mamy powody dosatysfakcji: przede wszystkim udało nam się utrzymać lojalnągrupęklientów i doprowadzić do tego, że nowa marka przyciąga zainteresowaniezupełnie nowych odbiorców naszej oferty – mówi Michał Ciszek, prezes zarząduCircle K Polska.
Zmiana nazwy Statoil na Circle K sukcesywnie obejmujekolejne regiony Polski. Do końca roku nazwę zmienią stacje na Pomorzu, w tym równieżTrójmiasto. Styczeń i luty to z kolei czas na Polskę Wschodnią – stacje podlogo Circle K będą otwierane m.in. w Białymstoku, Lublinie czy Rzeszowie.
W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Skandynawii(Norwegia, Szwecja i Dania) oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia).Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na obowiązująceumowy z klientami, partnerami czy dostawcami firmy. Na stacjach Circle K nadalbędą oferowane tej samej wysokiej jakości paliwa miles® i milesPLUS®, kawy, atakże hot dogi. Bez zmian pozostaną także zasady funkcjonowania programulojalnościowego Statoil Extra, który obecnie nosi nazwę Circle K Extra Club.
Dlaczego zmiana nazwy?
Właściciel Circle K Polska, czyli Grupa AlimentationCouche-Tard, jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarzehandlu detalicznego. Po zakupie Statoil Fuel & Retail w 2012 r. Grupaotrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Niedługopóźniej, w 2015 r., Couche-Tard podjęła decyzję, że Circle K, jako największa inajmocniejsza marka w portfelu Grupy, stanie się globalną marką detalicznąsieci obecnej w ponad 20 krajach.
„