BYD gratuluje IndyGo uruchomienia Red Line
BYD pogratulował IndyGo uruchomienia szybkiej linii autobusowej Red Line w Indianapolis. Usługa ta przyczyniła się do wzrostu jakości życia mieszkańców lokalnej społeczności.
BYD K11
BYD jest zaszczycony, że został wybrany przez IndyGo jako dostawa trzynastu 18-metrowych przegubowych, akumulatorowo-elektrycznych autobusów dla tego ważnego przedsięwzięcia. IndyGo planuje docelowo wprowadzić do użytku 31 autobusów BYD K11. Model K11 został opracowany specjalnie do szybkiego transportu, zapewniając mniejszych hałas i wibracje oraz nie emitując przy tym ani jednej chmury spalin. Autobusy elektryczne, takie jak te zbudowane przez BYD w fabryce w Lancaster w Kalifornii, mogą przyczyniać się do zmniejszenia tony zanieczyszczeń z atmosfery każdego roku, gdy są w eksploatacji. Po zainstalowaniu unikalnego i innowacyjnego systemu ładowania naziemnego zapewnianego przez BYD, zasięg działania autobusów będzie jednym z najlepszych w dowolnym miejscu.
„Jesteśmy bardzo dumni, że możemy być częścią tej nowej, ważnej usługi dla Indianapolis i hrabstwa Marion” – powiedział Bobby Hill, wiceprezes BYD w Ameryce Północnej. „Pracowaliśmy – i będziemy nadal współpracować – ściśle z IndyGo, aby zapewnić ich sukces. IndyGo to przyszłościowa firma tranzytowa i pochwalamy ich przekształcenie w całkowicie elektryczną flotę autobusową”.
Red Line skróci czas podróży i czas oczekiwania na trasie biegnącej między Broad Ripple po północnej stronie miasta i University of Indianapolis po południowej stronie. Linia będzie oferować częstsze przebiegi i dłuższe godziny kursowania wzdłuż najgęstszego korytarza pod względem liczby ludności i zatrudnienia w okręgu Marion.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Elektryczna przyszłość
Zakupy autobusów są częścią planów IndyGo dotyczących zastąpienia wszystkich swoich autobusów z silnikami wysokoprężnymi modelami elektrycznymi do 2032 roku. Dzięki temu dojdzie do zmniejszenia zanieczyszczenia i kosztów operacyjnych, przy jednoczesnym ulepszeniu usług dla mieszkańców i turystów w Indianapolis. Według Departamentu Transportu USA, każdy autobus bezemisyjny – podobnie jak autobus wyprodukowany przez BYD – eliminuje około 10 ton tlenku azotu, 350 funtów cząstek stałych oleju napędowego i około 1690 ton CO2 w 12-letnim cyklu życia pojazdu.
BYD był pierwszą firmą na świecie, która zaprojektowała i wyprodukowała 18-metrowy autobus akumulatorowo-elektryczny. K11 to niedrogi, niezawodny autobus, który można łatwo zintegrować z flotą tranzytową, oferując czystą, zeroemisyjną alternatywę dla autobusów napędzanych olejem napędowym. K11 jest zasilany przełomowymi bateriami żelazofosforanowymi, które są nietoksyczne i przyjazne dla środowiska.
„