Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Busworld 2019: Volvo elektrycznie i turystycznie [FILM]

infobus
17.10.2019 10:00

W Belgii szwedzki producent pokazuje kilka nowości, w tym przegubowy autobus Volvo 7900LAE, jak i 15-metrowy autokar Volvo 9700. Nowy przegubowy autobus Vovlo 7900 LAE z napędem elektrycznym może przewozić do 150 pasażerów. Konkretny wynik.

-„Dzięki przegubowemu Volvo 7900 Electric tworzymy nowe możliwości dla miast, które chcą rozwijać zrównoważony transport publiczny za pomocą energooszczędnych, cichych i bezemisyjnych autobusów. Jednocześnie poszerzamy naszą ofertę autokarów dalekobieżnych o dodatkowe warianty, oferując klientom odpowiednie warunki do uzyskania jeszcze wyższej wydajności. Nasza połączona oferta produktów i usług nigdy nie była tak silna. To pokazuje, że ​​jesteśmy coraz lepiej przygotowani do współpracy z naszymi klientami, aby zrobić krok w przyszłość i rozwijać swoją działalność „ – mówi Håkan Agnevall, prezes Volvo Buses.

 

Przegubowy elektryk Na Busworld Volvo po raz pierwszy zaprezentuje swój nowy autobus przegubowy z napędem elektrycznym w seryjnej konfiguracji. Przegubowe Volvo 7900 Electric może zabrać na pokład do 150 pasażerów i zdaniem producenta oferuje o 80 procent niższe zużycie energii niż odpowiedni autobus z silnikiem diesla. Najnowszy elektryk to ważne uzupełnienie miejskiej rodziny Volvo.

Diesel nie umarł
Oczywiście koncern nie zapomina o pojazdach, które są trzonem tego biznesu, czyli pojazdy hybrydowe. Jak deklaruje Volvo, firma cały czas rozwija tę technologię – przede wszystkim pod kątem wydłużenia cichej i całkowicie bezemisyjnej jazdy. Zarówno nowe, jak i wcześniej wyprodukowane autobusy hybrydowe z technologią Euro 6 można również wyposażyć w Volvo Zone Management, co pozwala na łatwe skonfigurowanie ich do pracy wyłącznie elektrycznej na określonych obszarach, takich jak strefy zerowej emisji i inne wrażliwe strefy.

Długi turysta Z kolei Volvo 9700 w wersji trzyosiowej o maksymalnej długości 15 m spełnia najnowsze wymagania rynku. Dzięki tym gabarytom pojazd nie tylko przewozi więcej pasażerów, ale także oferuje dodatkowe możliwości w zakresie aranżacji przestrzeni.

Ogólnie rzecz biorąc, seria Volvo 9700 jest teraz dostępna w czterech długościach – 12, 13, 14 i 15 metrów – i łącznie w dziewięciu różnych funkcjonalnych wersjach, spełniających różnorodne potrzeby klientów. I na koniec tegoroczne hasło. Autobusowe motto Volvo w Busworld to „Stwórz swoje zeroemisyjne miasto”.