Busworld 2017: Elektryczny debiut Medcomu [FILM]
Firma Medcom po raz pierwszy wzięła udział w autobusowych targachw Kortrijk. To pokazuje rosnący udział rynku autobusów elektrycznych w obrotachwarszawskiej spółki. O autobusowej ofercie Medcomu opowiedział nam kierownik sprzedaży- Sławomir Jarząbkowski.
Polski producent urządzeń energoelektronicznych dużych mocy zaprezentowałmiędzynarodowej publiczności własne ładowarki do autobusów elektrycznych. Poraz pierwszy ta linia produktów pokazana została pokazana na targach Innotrans2016 w Berlinie. To nie tylko całe spectrum różnego typu ładowarek, ale takżeautorski system zarządzania siecią ładowania, gwarantujący pełną optymalizacjęwykorzystania infrastruktury oraz redukcję kosztów zużycia energiielektrycznej.
– „Wszystkie modele ładowarek są zgodne z najnowszymieuropejskimi standardami ładowania, zapewniają niezwykle wysoką wydajnośćkonwersji napięcia i bardzo niski poziom zakłóceń generowanych w sieci. Pozatym współpracują z wszystkimi rodzajami baterii dostępnymi na rynku i mogą byćpodłączone także do sieci tramwajowej czy trolejbusowej (600 VDC lub 750 VDC),a przy tym sprawdzają się nawet w skrajnie niesprzyjających warunkachatmosferycznych oraz temperaturach. Gwarantujemy także pełne wsparciewdrożeniowe, serwisowe i utrzymaniowe oraz możliwość modyfikacji rozwiązań iparametrów zgodnie ze specyfikacją konkretnego projektu oraz wymagań klienta -nie tylko na poziomie technicznym, ale także wzornictwa i designu” – dodajeJoanna Nichthauser, dyrektor marketingu w Medcom.
{https://www.youtube.com/watch?v=PR5610h8f0o}
Technologia SiC z Polski
Medcom jest jedyną na świecie polską firmą specjalizującąsię w rozwiązaniach bazujących na technologii SiC i należy do nielicznychprzedsiębiorstw na świecie propagujących jej rozwój. Pierwszy produkt oparty okomponenty wykonane z węglika krzemu Medcom zaprezentował już w 2014 r. Była toprzetwornica statyczna PSM-35 SiC. W 2016 roku w ofercie Medcom pojawił się zkolei falownik trakcyjny zintegrowany z przetwornicą pomocniczą dla autobusówelektrycznych (FT-160-600 / PSM-42), w całości wykonany w technologii węglikakrzemu (full SiC). Teraz przyszedł czas na ładowarki.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„