Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Busworld 2017: Dwie premiery Temsy [FILM]

infobus
27.10.2017 08:00

W Belgi turecki producent czuje się jak w domu. DlategoTemsa zawsze miała dobre wyniki na rynkach Beneluxu i Francji. Tak jest dodzisiaj, a w Kortrijk firma pokazała naprawdę szeroką ofertę plus nowe hasło „Smart Mobility”.

Na Busworld 2017 mogliśmy zobaczyliśmy dwa nowe produkty:

  • autobus turystyczny MD9

  • autobus szkolny autobus LD SB Plus

Oprócz tego:

Jak to wyglądało? – zobaczcie sami:

{https://www.youtube.com/watch?v=HoOTl5NwxbM}

W konferencji prasowej uczestniczył dyrektor generalnyTemsy, Dinçer Çelik. Oprócz niego pojawił się Hasan Yıldırım, który zostaniemianowany na stanowisko dyrektora generalnego z dniem 1 listopada oraz AcarKocaer, dyrektor ds. międzynarodowej sprzedaży oraz Kadri Özgüneş, dyrektorsprzedaży i marketingu TEMSA. Dinçer Çelikpowiedział: -„Oferujemy pełną gamę produktów, obejmujących autobusydla wszystkich segmentów. To oznacza, że Temsa jest w stanie reagować nazmieniające się warunki i wymagania klientów. Są one odzwierciedleniem naszejsilnej pozycji na rynku światowym, jak również skutecznej strategiimarketingowej.”

Çelik zapowiedział wprowadzanie do oferty nowych technologii- w tym m.in. usługi „Fleetics”. Technologia ta korzysta z dużych baz danych,aby umożliwić analizowanie informacji zgromadzonych w autobusach w czasierzeczywistym.

Warto dodać, że w 2018 roku firma będzie obchodzić 50rocznicę powstania. Aktualnie firma zatrudnia 1650 pracowników i ma zakładprodukcyjny w Adanie. Roczna zdolność produkcyjna fabryki wynosi 4.500 dlaautobusów i 7.500 dla lekkich ciężarówek. Podobnie jak wszystkie firmytureckie, także i Temsa podkreślała, że jest czołową marką tureckiego rynkuautobusowego i jego liderem, i to od trzech lat z rzędu. Liczba autobusówsprzedanych w Turcji w ciągu 9. miesiącach 2017 r. wyniosła 3.393 szt. w tym Temsasprzedała 1055 szt., co dało jej udział na poziomie 31 procent. W podziale nasegmenty. firma ma 29% udziału w segmencie turystycznym, 23 procent wmiędzymiastowym i 15 procent w multifunkcjonalnym (w domyśle MIDI) i 37% w segmencie miejskim.

Acar Kocaer poinformował uczestników o międzynarodowychosiągnięciach TEMSA: -„Nasz eksport w 2016 r. wyniósł 129 milionów USD ispodziewamy się, że w 2017 r. wzrośnie o 43% i osiągnie 185 milionów USD”.Turecka marka najlepiej rozwija się na rynkach USA, Francji, Niemiec, WielkiejBrytanii i Szwecji.”

W Stanach Temsa zbliża się do 100 szt. i w 9 procent rynku.We Francji firma ma 6,1 procent udziału w segmencie turystycznym, 5,9 procent w segmencie międzymiastowym i 14procent wśród midibusów. W Niemczech, udział w rynku w 2016 roku wyniósł 2,9procent. Podobnie w Wielkiej Brytanii – 4,4 procenta w 2016 roku i Z olei wSzwecji udział Temsy wzrósł z 5 procent w 2016 r. do 11 procent za 9 m-cy 2017r.