Busworld 2015: Sir Brian Souter przemawia [FILM]
W ramachswojego wystąpienia podczas uroczystości otwarcia targów Busworld 2015, Sir BrianSouter właściciel m.in. Stagecoach, megabus i PolskiBus, skupił się na aktualnychzmianach zachowań społecznych. Dotykają one bezpośrednio zarówno pasażerów, jaki przewoźników, a ich zrozumienie jest kluczem do dalszego rozwoju autokarowegobiznesu.
Nasamym początku obudził wszystkich anegdotą o chłopcu podróżującym pociągiemVirgin w Anglii, który zobaczył, że w toalecie nie ma papieru toaletowego. Opisał to natychmiast na Twitterze.Jegotweet został odczytany m.in. przez dział marketingu spółki Virgin, który zadzwoniłdo kierownika pociągu i nakazał, aby chłopcu od razu zaniesiono papiertoaletowy.
Tahistoria, zdaniem Briana Soutera, oddaje filozofię nowoczesnej obsługi klienta.Niestety, cały czas takiego podejścia brakuje w sektorze autokarowegotransportu, który kompletnie nie docenia roli mediów społecznościowych i panuje tutaj klimatlat 80-tych. Dla porównania ? Ryanair w Dublinie zatrudnia ok. dwustu młodychludzi, którzy w pełnym wymiarze pracy zajmują się wymyślaniem fajnych rzeczy domediów społecznościowych. To jest właśniezmiana zachowań społecznych i do tych wyzwań trzeba się szybko oraz elastyczniedopasować.
Równieżunijna gospodarka daje nowe szanse autokarom. Jeszcze niedawno nikt nie pomyślałby,że dalekobieżny transport publiczny we Francji może zostać zliberalizowany. Atak się stało. Kolejny element zmian to rozwój technologii. Według Briana Souterapowszechny dostęp do Wi-Fi może stać się bardzo ważny argumentem na rzecz sprzedażybiletów w przewozach autokarowych.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Dlategonie wolno bać się zmian, a wręcz przeciwnie ? cały czas należy próbować jewykorzystać w interesie dalszego rozwoju transportowej branży.
Pełne przemówienie Briana Soutera na poniższym filmie:
{https://www.youtube.com/watch?v=mw_XljBAjmo}