Busworld 2015: Irizar turystycznie i elektrycznie
Irizar zaprezentuje na Busworld2015 nową odsłonę swoich autokarów i6, i8 oraz i16. Ma to być to sumawieloletnich doświadczeń oraz cały czas ewoluujących rozwiązań technologicznychopracowanych przez hiszpańskiego producenta autobusów.
Grupa Irizar kładzie szczególny nacisk na estetykę oraz jejpraktyczne aspekty wynikające z dotychczasowych doświadczeń klientów. AutokaryIrizar- jak deklaruje producent- są oceniane jako przykład elastycznegopodejścia do produktu. To jedna z zasad, na których opiera swoją ekspansjęhiszpańska firma.
Zdaniemproducenta pojazd będący owocem dynamicznej rewolucji designu i tzw.state-of-the-art ma być synonimem jakości, solidności i niezawodności. W sposóbszczególny ma to podkreślać jego unikalna stylistyka.
Dziękitemu Irizar w klasie autokarów stał się wyrazem artystycznego i technicznegoducha marki, która koncentruje się na innowacyjnym projektowaniu, technologii iekologii, które mają przynieść prestiż i oszczędności klientom oferującdodatkowo wyjątkowy komfort dla kierowcy oraz pasażerów. Ma to gwarantowaćpozytywne wrażenia każdej osobie, która zetknie się produktami marki Irizar.
Ale tonie jedyne atrakcje, które przewidział hiszpański producent na tegorocznymBusworld. Prócz pojazdów dedykowanych do ruchu dalekobieżnego pojawią się takżedwa miejskie autobusy. Pierwszym z nich będzie elektrobus typu Irizar i2e.Kolejną propozycją hiszpańskiej firmy będzie niskowejściowy autobus i3LE.Egzemplarz, który producent przedstawi na targach w Kortrijk będzie napędzanysilnikiem DAF MX-11 Euro 6 .
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Wszystkieautobusy i autokary, które Irizar przedstawi na tegorocznym Busworld sązintegrowane poprzez wyposażenie w zunifikowane pakiety technologii w zakresiebezpieczeństwa, wydajności i magazynowania energii oraz systemu obsługi floty.
Wefekcie Irizar chce dalej udowadniać, że jego aspiracje do stania się jedną zwiodących marek autobusowych w Europie jest cały czas aktualne. Tegorocznetargi mają pokazać ogromny skok technologiczny, który jest skutkiem konsekwentnychdziałań podjętych przez producenta.
„