Blablacar wznowił autobusową działalność. Po pół roku
Od 10 czerwca platforma Blablacar ponownie oferuje podróże autobusami dalekobieżnymi na terenie Francji i Niemiec.
Po ponownym uruchomieniu mamy wiele zmian. M.in. zlikwidowano markę Blablabus jako osobną nazwę i teraz wszystkie usługi będą działać pod wspólną nazwą Blablacar. Mają tez być ze sobą ściślej powiązane.
Najbliżej nas
Po półrocznej przerwie pierwsze autokary Blablacar wystartowały w Niemczech – m.in. na linii m.in. łączącej Berlin z Hamburgiem. Współzałożyciel platformy Nicolas Brusson zapowiedział, że firma chce mocno rozszerzyć swoją ofertę – zwłaszcza na najbardziej uczęszczanych trasach.
Na przykład między Berlinem a Hamburgiem chce zaoferować aż 134 przejazdy tygodniowo – zamiast jak do tej pory 70. Z kolei na trasie między Berlinem a Monachium liczba przejazdów ma wzrosnąć ponad dwukrotnie – z 30 do 75 tygodniowo.
Ponadto Francuzi chcą wprowadzić dodatkowe linie nocne między Frankfurtem a Hamburgiem.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Za bary z FlixBusem
Blablacar należy do francuskiej firmy Comuto, która jest najbardziej znana ze swojej aplikacji do współdzielenia przejazdów samochodowych.
Około dwa lata temu Blablacar wszedł na niemiecki rynek autobusów dalekobieżnych pod marką Blablabus, który cały czas zdominowany jest przez markę FlixBus.
W Polsce platforma oferuje wybrane połącznia przewoźników z którymi współpracuje - m.in. firmy Neobus.