Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Białystok – biletowa dyskryminacja turystów

infobus
07.03.2004 21:18

W ostatnim wydaniu Aktualności pisaliśmy o wprowadzeniu w Białymstoku z dniem 1 lutego reformy biletowej, która polegała głównie na pojawieniu się nowego rodzaju biletu – tzw. rodzinnego (w atrakcyjnej cenie, ale wymagającego zameldowania w Białymstoku). Okazało się jednak, że przeprowadzone zmiany nie uwzględniają potrzeb m.in. turystów. Obecnie osoby nie zameldowane w Białymstoku mogą wybierać tylko pomiędzy kupnem biletu jednorazowego lub miesięcznego na okaziciela. Innej możliwości nie ma. Cóż, widocznie władze Białegostoku przyjęły odwrotną taktykę od innych miast, które od kilku lat starają się zachęcić wszystkich pasażerów do korzystania z komunikacji miejskiej (i kasowania biletów…), oferując im jak najszerszy wachlarz biletów dopasowanych do ich zróżnicowanych potrzeb.