Betuwe Express wybiera Goodyear
Betuwe Express, jedno z największych przedsiębiorstwautobusowych w Holandii wybrało Goodyear na głównego dostawcę opon i usług dlaswoich pojazdów.
Autokarowy przewoźnik wybrał opony Goodyear UltraGrip Coachz oznaczeniem 3PMSF na oś napędową oraz opony Marathon Coach (oznaczenie M+S)na oś przednią.
-?W ten sposób pozbyliśmy się dodatkowych kosztówwynikających z przechowywania opon zimowych. Pomijam już fakt, że inne oponyzimowe z głębokością bieżnika mniejszą niż 10 milimetrów sprawowały sięznacznie gorzej. Dzięki oponom Goodyear mamy to już jednak za sobą? ?powiedział Albert Winnemuller, właściciel firmy Betuwe Express.
Dla firm autokarowych szczególnie ważny jest też komfortprzewożonych pasażerów. Decydując o wyborze opon firma Betuwe Express zwracadużą uwagę na wyniki opon w ramach europejskiego systemu etykietowania ogumienia.
-?Kryteria na etykiecie są dla nas ważne: ograniczenieemisji CO2 i hałasu, a także oszczędzanie paliwa i bezpieczeństwo na mokrychdrogach czynią z operatorów autokarów lojalnych klientów Goodyear – dodał A. Winnemuller.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Współpraca z firmąkomercyjnie przewożącą pasażerów to również szereg wyzwań dla dostawcyopon, który tworzy zupełnie nowy produkt.
-?Konstrukcja i sposób pracy osi przedniej w nowoczesnymautokarze znacznie różni się od tej w pojeździe ciężarowym. Dlatego w oponachmontowanych na przedniej osi obserwuje się względnie szybkie zużycie obszarówbarkowych. Asymetryczny profil opon Marathon Coach poprawia osiągi na przedniejosi. Szerokie barki znacznie lepiej znoszą typowe zużycie, któremu nie da sięzapobiec samym tylko ustawieniem zbieżności? ? wyjaśnia Peter Nobel,przedstawiciel handlowy Goodyear ds. opon ciężarowych w Holandii.
Powolne zużycie opon Goodyear znalazło równieżodzwierciedlenie w ramach eksploatacji tego ogumienia przez firmę Betuwe. OponyMarathon Coach w rozmiarze 315/80 R22.5 przejeżdżały do 240 tys. kilometrów,natomiast UltraGrip Coach 315/80 R22.5 nawet do 310 tys. km.
„