Autokary Irizar wzmocnią transport publiczny w Walonii
Irizar dostarczył 31 autobusów dla transportu publicznego w Walonii. To zamówienie jest krokiem naprzód dla Irizar Benelux, ponieważ jest to pierwsza partia pojazdów dla transportu publicznego w Belgii.
26 + 5
26 z tych pojazdów w wersji modelu Irizar i4 zostało zakupionych przez OTW (Operateur de Transport de Wallonie) i od września będą one operować na trasach międzymiastowych, zaczynając od zajezdni TEC w Brabancji Walońskiej, Namur i Hainaut. Umowa obejmuje 8-letnią umowę serwisową na naprawę i konserwację (R&M).
Całkowity koszt eksploatacji autokarów, a także możliwość dostosowania i terminowej dostawy zgodnie z potrzebami operatora, zadecydowały o wyborze rozwiązań i usług Irizara.
W innym zamówieniu Keolis Belgium obsługuje kolejne 5 jednostek, co daje łącznie 31 jednostek marki Irizar, które w ciągu kilku tygodni będą jeździć na drogach Walonii.
WYPOSAŻENIE AUTOKARÓW
Spośród tych 31 autokarów Irizar i4, 12 z nich to 2-osiowe autokary o długości 12,2 m, a 19 to 3-osiowe autokary o długości 15 m. Wszystkie są wyposażone w czujniki na podczerwień do wykrywania pasażerów przy drzwiach środkowych oraz zaawansowany system nadzoru wideo i liczenia pasażerów.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Irizar i4 to wszechstronny pojazd, który w pełni wykorzystuje swoje osiągi w obszarach miejskich i międzymiastowych. Różne wersje tego pojazdu kładą nacisk na dostępność i ideę adaptacji.
Model dostępny jest w różnych długościach, od 9,4 m do 15 m, a także w różnych liniach wykończeniowych i wysokościach podłogi, w wersjach H, M i L. Nowa wersja i4 jest dostępna zarówno w wersji integralnej, z pełnym silnikiem spalinowym DAF, jak i w wersji hybrydowej marki Irizar (silnik spalinowy Cummins z pakietem hybrydowym Eaton) lub z podwoziem hybrydowym i w wersji na biogaz (CNG lub LNG), obie wersje na podwoziu Scania.
Ta lżejsza i bardziej aerodynamiczna nowa generacja jest wyposażona w nowe reflektory z opcją Full LED, prostokątne światła przeciwmgielne i obrysowe LED, tylne światła Full LED, nową przednią szybę, przeprojektowane uchwyty i tylny zderzak segmentowy. Wewnątrz uderza nowy projekt deski rozdzielczej, z modułową integracją automatów sprzedających bilety oraz systemów SAE, a także estetycznym przeprojektowaniem siedzeń i przegród oraz zintegrowanym oświetleniem Full-LED.