Autobusowe przeguby ATG wchodzą na polski rynek
Drabpol pracowicie spędził październikowe targi w Kortrijk.Po umowie z kanadyjska firmą TM4 – o czym pisaliśmy w InfoBusie TUTAJ – teraz mamy kolejny owoc Busworld i współpracę z niemieckimspecjalistą od przegubów – ATG.
W listopadzie 2017 r. Drabpol nawiązał współpracę z niemiecką firmąATG Autotechnik GmbH , projektującą iprodukującą przeguby, kompletne systemy przejściowe, platformy i prowadnicekablowe dla autobusów, lekkich pojazdówszynowych (tramwaje) i pojazdów specjalnych. W jej ramach polska firma dostarczaćbędzie systemy przegubowe i przejściowe dla rynku autobusowego- zarówno doautobusów niskopodłogowych, jak iniskowejściowych, a także do wersjipchacza i przyczepy.
Dlaczego ATG? Systemy przegubowe ATG/PEI są łatwe dozainstalowania oraz solidnie wykonane. Użytkownicy często wskazują na ich wytrzymałośćw trudnych warunkach eksploatacyjnych – powiedzieli nam pracownicy Drabpolu, a częstochowskafirma dostarczać może zarówno kompletny system przegubu – składający się z:
-
opończy produkcji PEI,
-
obręczy centralnej ATG,
-
prowadnic kablowych i wężowych ATG,
-
pokryw obrotnicy ATG,
-
przegubu ATG,
-
belek połączeniowy do nadwozia i śrub,
jak również pojedyncze komponenty, jak przegubowe połączenie,platforma, prowadnice kablowe lub środkową platformę obrotową z opończą.
„