Asystent Google kupi bilet we FlixBusie. Głosowo
FlixBus jako jeden z pierwszych zauważył możliwość wykorzystanianowego sposobu dotarcia do swoich klientów przez Asystenta Googla. Dlatego oddziś pasażerowie mogą głosowo kupować „zielone” bilety online.
Od startu Asystenta Google w Polsce, w styczniu tego roku,Polacy mogą poprosić swój smartfon o pomoc w najwygodniejszy i naturalny sposób- używając głosu. Pomaga on w wykonywaniu codziennych zadań, dając łatwiejszydostęp do technologii w każdym momencie naszego dnia, wystarczy powiedzieć OKGoogle. Od dziś użytkownicy mogą dokonać pełnej transakcji głosowo i w tensposób kupić bilet na podróż autobusem.
Co zrobić?
Wydać komendę: „OK Google, zapytaj FlixBus o połączenie zWarszawy do Krakowa.”
I zobaczcie, jaki będzie efekt.
FlixBus proponuje swoim klientom pełne doświadczeniezakupowe wykorzystując wyłącznie głos. Od sprawdzenia najdogodniejszegopołączenia, aż do zakupu biletu.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
-„Klient jest zawsze centralną postacią naszych usług –dotyczy to zarówno elementów związanych bezpośrednio z podróżą, jak iwszystkich rozwiązań technologicznych. Integracja z Asystentem Google jestkolejnym ułatwieniem dla pasażerów – mówi Michał Leman, dyrektor zarządzającyFlixBus Polska – Dzięki niemu w kilka sekund nasi klienci mogą łatwo i wygodniezarezerwować najszybsze lub najtańsze połączenie za pomocą sterowaniagłosowego, a także otrzymywać bieżące informacje na temat podróży.”
„