Amadeus zajmie się autokarami. Z Distribusion
Globalny gracz z sektorze usług turystycznych (przede wszystkimlotniczych) zainteresował się tematem połączeń autokarowych. a razie tylko wkrajach niemieckojęzycznych. Dzięki partnerstwu Amadeus Niemcy i Distribusion agencikorzystający z Amadeus Selling Platform uzyskają możliwość sprzedaży także międzymiastowychbiletów autokarowych.
Autobusowi przewoźnicy, tacy jak m. in. Postbus,berlinlinienbusorazNational Express, liczą na długookresowe partnerstwo z systemem dystrybucji.
Plusy dodatnie
Dzięki współpracy Amadeus i Distribusion europejscyprzewoźnicy autokarowi uzyskają możliwość pozyskania nowych klientów poprzez udostępnienieswojej oferty w niemieckich, austriackich i szwajcarskich agencjachturystycznych. Jedynym warunkiem jest integracja z systemem Distribusion. Terazagenci turystyczni otrzymają możliwość sprzedaży biletów ponad 60 firm z 25krajów, świadczących usługi regularnego przewozu międzymiastowego oraz dojazduna lotniska. Ofertę przewoźników w Amadeus Selling Platform będzie możnaprzeglądać i rezerwować w nowej zakładce ?Autokary międzymiastowe?. Na dzieńdzisiejszy w systemie Distribusion odnaleźć można ponad 1500 destynacji oraz3,4 miliona możliwych połączeń. Mieszcząca się w Berlinie firma za swój celpostawiła połączenie stacjonarnych oraz internetowych agentów turystycznych zprzewoźnikami autokarowymi na całym świecie.Aktualnie w jej bazie znajduje się 160. przewoźnikówautokarowych z Azji i Europy, w tym ok. 10 z terenu Polski.
Mówią obie strony
Założyciel Distribusion, Julian Hauck, wylicza korzyści dlaagentów turystycznych: ?Obecnie wielu klientów oczekuje od agenta produktuobejmującego nie tylko przelot i zakwaterowanie, ale także transport z lotniskato miejscowości docelowej.? Julian Hauck jest również przekonany, iż współpraca będziekorzystna dla obu firm: ?To partnerstwo stanowi przełom dla stacjonarnych agentówturystycznych oraz segmentu usług międzymiastowego przewozu autokarowego.Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, iż będziemy mogli uprościć możliwośćrezerwacji biletów autokarowych dzięki współpracy z Amadeusem. Cieszymy się, iżpodróżni organizujący swoje wyjazdy uzyskają możliwość rezerwacji kolejnegośrodka transportu?.
?Distribusion i Amadeus działają w imię tego samego ideału:pragniemy udostępnić podróżnym możliwość rezerwacji transportu do destynacjikońcowej w jednym punkcie, na przykład agencji turystycznej, pozostawiając imwybór najdogodniejszego dla nich środka transportu? – tłumaczy Ula Martens,dyrektor sprzedaży w niemieckim oddziale Amadeus.- IntegracjaDistribusion z Amadeus Selling Platform po raz kolejny pokazuje korzyściwynikające z obecności oferty w naszym GDS: przewoźników autokarowych odsprzedaży biletów w przeważającej większości agencji turystycznych działającychna terenie niemieckojęzycznego obszaru dzieli jeden prosty krok. Agenci mogąproponować swoim klientom kolejny i jeden z najdynamiczniej rozwijających sięsegmentów usług turystycznych. Wiążemy duże nadzieje ze współpracą zDistribusion.?
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Hiszpański gigant
Dodajmy, że Amadeus jest wiodącym dostawcą technologii wsektorze usług turystycznych. Do klientów firmy zaliczają się podmiotyświadczące usługi (przewoźnicy lotniczy i kolejowi, hotele, promy), agenciturystyczni (online i offline) oraz nabywcy usług turystycznych (korporacjeoraz firmy zajmujące się organizacją podróży służbowych).Grupa Amadeuszatrudnia około 13 000 osób na całym świecie. Jej centralne biura znajdują sięw Madrycie (siedziba handlowa), Nicei (informatyka) oraz Erding (operacje), alokalne placówki w 71 krajach. Model biznesowy Amadeus oparty jest o opłatytransakcyjne. Firma jest notowana na hiszpańskiej giełdzie papierówwartościowych pod symbolem AMS MC i wchodzi w skład indeksu IBEX 35.
„