Czeskie koleje też kupują autobusy Crossway LE. Pod ZKA
W grudniu Iveco Bus dostarczyło 10 nowych autobusów międzymiastowych Crossway Low Entry dla ČD Bus.
Ostatnio podobne pojazdy (z modułem hybrydowym) odebrały Koleje Małopolskie, co pokazuje, że takie konstrukcje cieszą sie coraz większym wzięciem wśród kolejarzy.
POD zastępczą komunikację autobusową
Przedstawiciele ČD Bus, spółki zależnej České drah, odebrali w tym tygodniu dostawę nowych autobusów IVECO. Pojazdy otrzymały już korporacyjną oprawę wizualną i zaraz po Nowym Roku zaczną przewozić pasażerów w ramach autobusowej komunikacji zastępczej.
„Jesteśmy niezwykle dumni, że ČD Bus zaufał marce IVECO BUS w zakresie transportu. Wybór ten dla naszej marki i gamy modeli Crossway jest potwierdzeniem pozycji lidera w segmencie transportu międzymiastowego” - stwierdził Jan Kimla, dyrektor sprzedaży IVECO BUS na rynki Europy Środkowo-Wschodniej
Crossway Low Entry gwarantuje dostępność dla wszystkich pasażerów podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu. Doskonale sprawdza się zarówno w ruchu miejskim jak i międzymiastowym.
-„Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że nasza flota pojazdów tak znacząco się powiększyła. Są to autobusy niskowejściowe mieszczące 45 miejsc, wygodnie wsiądą do nich pasażerowie z wózkami dziecięcymi, osoby o ograniczonej sprawności ruchowej, a dzięki składanej rampie bez problemu podróżują także osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. Oczywiście jest też klimatyzacja. Chcemy zapewnić naszym klientom to, co najlepsze, aby w przypadku konieczności zmiany miejsca w związku z wykluczeniem mogli podróżować komfortowo i bez przeszkód. Dlatego planujemy dalsze znaczące inwestycje w nadchodzących latach, kiedy zakupimy kilkadziesiąt nowych autobusów” – mówi Adam Svojanovský, prezes zarządu ČD Bus.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Czeski standard
Autobusy wyposażone są w klimatyzację, mechaniczną skrzynię biegów, posiadają 45 stałych miejsc dla pasażerów + 2 składane, miejsce na wózek inwalidzki, lodówkę dla kierowcy, WI-FI i uchwyty pod SKI-BOX.
Ergonomiczne wnętrze zapewnia pasażerom wygodne wsiadanie i dużo miejsca w obszarach niskiej podłogi. Oprócz tradycyjnych już standardów, autobusy wyposażone są także w kamerę cofania
W układzie Crossway LE znajdziemy najnowszy silnik Cursor 9 (265 kW) opracowany przez FPT Industrial. Opatentowana technologia HI-SCR umożliwia spełnienie przez pojazdy norm Euro 6 bez stosowania EGR i gwarantuje bardzo wysoką sprawność konwersji NOx (ponad 95%).