Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

8 autokarów VDL Futura FDD2 w barwach Flixbusa

infobus
10.01.2020 07:00

VDL Bus & Coach dostarczył 8 autokarów VDL Futura FDD2-141/2600 dla Dr. Richard Gruppe. Za pośrednictwem spółki zależnej Albus München te dwupokładowe pojazdy będą wykorzystywane na różnych trasach dalekobieżnych w imieniu Flixbus. Główną trasą dla tych autobusów będzie linia międzymiastowa pomiędzy Monachium a Zurychem.

VDL w barwach Flixbusa

„Dzięki VDL znaleźliśmy wydajnego dostawcę, który jest zorientowany na usługi i zapewnia elastyczność zaspokajania naszych potrzeb. Z pewnością obecnie istnieje możliwość wdrożenia autobusów VDL przez inne firmy należące do Dr. Richard Gruppe i ich długoterminowa współpraca” – powiedział Johann Strasser, dyrektor techniczny Dr Richard Gruppe.

Boris Höltermann, dyrektor zarządzający VDL Bus & Coach Deutschland GmbH, jest zadowolony z dostawy i oczekuje dalszego rozwoju współpracy z Dr. Richard Gruppe – „Dla VDL Bus & Coach to największa dostawa autobusów piętrowych w Niemczech, która ma zostać uruchomiona w wersji dla Flixbus. Jest to również pierwsza dostawa do Dr.Richarda Gruppe, który dzięki tak dużemu zamówieniu dla ośmiu dwupokładowców wyraził zaufanie do VDL Bus & Coach. Jesteśmy z tego bardzo dumni i oczekujemy udanej współpracy. Jesteśmy pewni, że Albus München i pasażerowie Flixbus przeżyją wiele wygodnych podróży z tymi luksusowo wyposażonymi pojazdami VDL”.

Futura z przyszłością

Osiem piętrowych autokarów VDL Bus & Coach dostarczonych do Dr. Richarda Gruppe wyposażono w siedzenia dla 74 osób i miejsce na wózek inwalidzki. Fotele VDL klasy 300 z luksusową tapicerką oraz złączami USB i gniazdami 220 V zapewniają pasażerom wysoki poziom komfortu i sprawiają, że podróżowanie na długich dystansach jest wyjątkowo przyjemnym doświadczeniem.

„Segment piętrowy rośnie, a to zamówienie potwierdza rosnącą popularność VDL Futura FDD2”, powiedział Boris Höltermann. 

I nie bez powodu. Ekonomiczny układ napędowy sprawia, że VDL Futura jest wyjątkowo niezawodny. Ponadto, niską emisję CO2 gwarantuje lekka modułowa konstrukcja w połączeniu z ekonomicznym układem napędowym i aerodynamiczną konstrukcją. Niskie zużycie paliwa w połączeniu z wysoką pojemnością pasażerów stanowi bardzo opłacalną inwestycję dla operatora autobusu. Co więcej, ergonomiczny kokpit z logicznie rozmieszczonymi funkcjami dla kierowcy, liczne zaawansowane systemy bezpieczeństwa i jazdy oraz bardzo dobre pole widzenia zapewniają przyjemne wrażenia z jazdy zarówno kierowcy, jak i pasażerom.