Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Karsan elektrycznie wchodzi do Francji. Savac i Keolis

infobus
10.02.2021 11:00

Karsan dostarczył właśnie 5. JEST-ów Electric do SAVAC Group, jednej z największych firm transportowych we Francji.

Producent wcześniej dostarczył cztery identyczne pojazdy do firmy, a pozytywne opinie, jakie pojazd otrzymał, oprócz jego stałych osiągów, były dość skuteczne w złożeniu piątego zamówienia. Zapewniając transport bezemisyjnym Jest Electric do Stref Aktywności Gospodarczej we Francji, Grupa SAVAC ma na celu przyczynienie się do świadomości o elektromobilności.

Wydajny i przyjazny dla środowiska JEST Electric!

JEST to sprawdzony pojazd o wysokiej manewrowości i niezrównanym komforcie pasażera, wyposażony w silnik elektryczny BMW o mocy 170 KM i momencie obrotowym 290 Nm z opcjonalnymi akumulatorami 44 lub 88 kWh, również wyprodukowanymi przez BMW. Oferując najlepsze osiągi w klasie autobusów 6-metrowych z zasięgiem do 210 km, Jest Electric może się również pochwalić rekuperacyjnym układem hamulcowym, który zapewnia odzyskiwanie energii, umożliwiając samoczynne ładowanie akumulatorów w tempie do 25%. Multimedialny ekran dotykowy o przekątnej 10,1 cala, w pełni cyfrowa deska rozdzielcza, system bezkluczykowy i porty USB, a także opcjonalna infrastruktura kompatybilna z WiFi, JEST Electric nie ustępuje w zakresie komfortu w porównaniu do samochodów osobowych dzięki niezależnemu systemowi zawieszenia na 4 koła.

Mający fabrykę w Turcji, Karsan oferuje rozwiązania transportowe, które spełniają potrzeby mobilności w obecnej epoce i stale zwiększa swój udział w rynku europejskim dzięki modelom w 100% elektrycznych. Jako model Karsan JEST, który zapewnia maksymalną manewrowość, osiągi, komfort i zerową emisję, jest codziennie zamawiany przez dzięki pozytywnym opiniom użytkowników i pasażerów. W kontekście rosnącej popularności Karsan dostarczył piąty model Jest Electric do grupy SAVAC, jednej z największych firmy transportowe we Francji, które wcześniej kupiły 4 kolejne.

Belgijski debiut elektrycznego ATAK

Producent pojazdów użytkowych Karsan, który jest ekologicznym wyborem w Europie ze swoimi w pełni elektrycznymi pojazdami, dostarczył do Belgii swoje pierwsze autobusy ATAK Electric. Dwa autobusy zostały dostarczone gigantowi transportowemu - Keolis w mieście Gandawa i oddane do użytku  transportu pracowników centrum biznesowego Zuiderpoort, dużego kompleksu biurowego w mieście. Autobusy ATAK Electric, które zaczęto stosować zamiast autobusów z silnikiem wysokoprężnym, zgodnie z troską o środowisko Zuiderpoort, intensywnie obsługują w dni powszednie transport pracowników firmy na stację Ghent-Saint Pierre, zlokalizowanego na powierzchni 63 tys. Mkw. Ta dostawa wykonana przez francuskiego dealera Karsan, HCI, jest ważna dla debiutującego ATAKa Electric w Belgii.

Ekologiczny i wygodny transport

Zuiderpoort, wieńcząc swoją świadomość ekologiczną etykietą ekologicznego budynku, poczynił ważny krok w celu zmniejszenia swojego śladu ekologicznego w transporcie, zastępując usługi, które wcześniej otrzymywał, autobusami z silnikiem diesla, na dwa Karsany ATAK Electric. Ośmiometrowe autobusy używane są do transportu pracowników Zuiderpoort do Gandawy - stacja Saint Pierre ułatwiają transport pracowników firmy o ograniczonej mobilności, jednocześnie chroniąc środowisko dzięki cichej pracy i zerowej emisji. Pojazdy mogą pomieścić 52 pasażerów, w tym także tych o ograniczonej możliwości ruchowej, dzięki rampie. Pojazdy będą jeździć co 15 minut w godzinach szczytu i co 30 minut w tygodniu, zostały wybrane ze względu na zerową emisję i mniejszy hałas, który pozytywnie wpłynie na środowisko.

Silnik znajdujący się w sercu Karsan ATAK Electric generuje moc 230 kW i moment obrotowy 2500 Nm, zapewniając użytkownikom doskonałe wrażenia z jazdy. Działający na łącznej pojemności 220 kWh z pięcioma akumulatorami 44 kWh opracowanymi przez BMW, 8-metrowy ATAK Electric może poszczycić się wyjątkowym zasięgiem 300 km, aby wyprzedzić swoich rywali. Akumulatory pojazdu można ładować w ciągu 5 godzin przy ładowaniu prądem zmiennym i w ciągu 3 godzin przy użyciu ładowarki DC.