300 tys. wakacyjnych pasażerów Polonusa [FILM]
Polonus, narodowy przewoźnik autokarowy w sezonie wakacyjnym przewiózł blisko 300 000 pasażerów. Dodatkowo sprzedaż biletów on-line wzrosła o ponad 30% w sezonie letnim w porównaniu do roku poprzedniego. Zostały uruchomione dwie nowe linie krajowe i jedna międzynarodowa, flota została rozbudowana o 7 nowych autokarów.
Jednym z najistotniejszych wydarzeń w branży było utworzenie koalicji Polonus Partner, konsolidującej największych polskich przewoźników autokarowych w Polsce. Przez 5 miesięcy funkcjonowania programu pojazdy z logo Polonus Partner przejechały aż 4 miliony kilometrów.
Liniowy rozwój
Polonus nieustannie rozbudowując swoją siatkę połączeń, wprowadził 2 nowe linie dalekobieżne do Bełchatowa i Szczawnicy oraz jedną międzynarodową do Iwano-Frankowska. Dzięki temu łączny przebieg komunikacji dalekobieżnej w tym roku zwiększył się o blisko 5% w okresie samego sezonu letniego w porównaniu do roku ubiegłego. W maju 2018 roku przewoźnik wprowadził na swoje trasy 7 nowych autokarów. Tym samym Polonus rozbudował tabor do 45 nowoczesnych, komfortowych i bezpiecznych pojazdów, które w sezonie wakacyjnym codziennie kursują pomiędzy 168 miastami w Polsce i za granicą. Koszt inwestycji wynosił 8 mln zł.
-„Sezon letni był w tym roku wyjątkowo intensywny. Z sukcesem uruchomiliśmy projekt Polonus Partner, wprowadziliśmy nowe linie krajowe i międzynarodowe, zainwestowaliśmy w 7 nowych autokarów. Autokary Polonusa przewiozły bezpiecznie 300 000 pasażerów. Nowa strategia marketingowa i promocyjna przyniosła realne efekty, zwiększając naszą sprzedaż online aż o 30%!” – opowiada Maciej Acedański Prezes Zarządu Polonus.
Sieć Polonus Partner, powołana na rzecz integracji i rozwoju krajowego transportu pasażerskiego, dzięki udziałowi 9 największych regionalnych przewoźników, tworzy ofertę 55 linii krajowych, łączących 280 miejscowości obsługiwanych przez 155 nowoczesnych i bezpiecznych pojazdów. W ciągu 5 miesięcy pojazdy z logo Polonus Partner przejechały aż 4 miliony kilometrów!
{https://www.youtube.com/watch?v=ep8PsXrok6c}
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Co dalej?
Najpopularniejsze miejscowości sezonowe, z których korzystają pasażerowie to: Kołobrzeg, Darłowo, Mielno, Łeba, Dębki, Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Krynica Morska, Giżycko czy Mikołajki.
W komunikacji międzynarodowej Polonus obsługuje linie do: Lwowa, Truskawca i Drohobycza w Ukrainie.
Polonus w swoich planach na przyszły rok również zakłada uczestnictwo w licznych przedsięwzięciach branżowych i rozrywkowych. Ze względu na ogromny sukces sprzedaży biletów Polonus poprzez kanały online – ponad 30% wzrost w stosunku do 2017 roku, przewoźnik będzie skupiał uwagę na rozwoju działań internetowych i digitalowych, takich jak współpraca i obecność w aplikacji Skycash, dzięki której pasażerowie mogą w łatwy sposób zakupić bilet poprzez telefon czy tablet.
„