Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

1500. Bova dla Moseley (PCV) Ltd.

infobus
19.05.2008 11:29

Przekazanie 1500. autokaru VDL Bova brytyjskiemu przedstawicielowi, firmie Moseley (PCV) Ltd. Fot. VDL BovaJubileuszowym egzemplarzem okazał się model MHD 122-410 dla przewoźnika Birmingham International Coaches. Fot. VDL Bova

We wtorek, 1 kwietnia 2008 r., w Birmingham w Wielkiej Brytanii, miało miejsce uroczyste przekazanie autokarów VDL Bova brytyjskiemu przedstawicielowi. Maurits van Thiel, dyrektor ds. sprzedaży VDL w Wielkiej Brytanii oraz Wim Chatrou, dyrektor ds. marketingu VDL Bus &Coach, przekazali 1500. egzemplarz autobusu Bova Karlowi Moseley’owi i Timowi Fairless z firmy Moseley (PCV) Ltd, która z kolei dostarczyła jubileuszowy autokar przewoźnikowi Birmingham International Coaches Ltd. Po obchodach 25-lecia współpracy, jest to kolejny kamień milowy wspólnej historii VDL Bova i Moseley (PCV). Współpraca ta rozpoczęła się 1981 r. Pierwszymi autokarami dostarczonymi na Wyspy Brytyjskie były modele Europa i Calypso. Wprowadzenie na rynek modelu Futura zbudowało fundamenty dla silnej i stabilnej pozycji Bovy na rynku brytyjskim, a kilka lat temu ofertę uzupełniły modele Magiq i Synergy. Dostawa 1500. autokaru VDL Bova jest namacalnym dowodem silnej i owocnej współpracy pomiędzy VDL Bova i Moseley. Birmingham International Coaches to niewielka firma rodzinna, prowadzona przez braci Nigela, Mathewa i Andy’ego Watkissów. Na tabor przedsiębiorstwa składa się 31 pojazdów, z których 25 zostało wyprodukowanych całkowicie lub częściowo (podwozia) przez grupę VDL Bus &Coach. Firma obsługuje zarówno wycieczki, jak i komunikację publiczną. Zatrudnienie w firmie wynosi 55 osób. 1500. brytyjska Bova to model Magiq MHD 122-410, dwuosiowy autokar o długości 12,2 metra, posiadający 49+2 miejsca siedzące. Napęd zapewnia mu tylny silnik DAF MX 300 S w wersji Euro 5, współpracujący ze skrzynia biegów ZF AS Tronic. Jednym z charakterystycznych elementów wyposażenia zamówionych pojazdów są bardzo luksusowe, całkowicie skórzane fotele pasażerskie.