15 autobusów klasy MAXI dla PKS Rzeszów. Podejście nr 2
Związek Gmin Podkarpacka KomunikacjaSamochodowa jeszcze raz musi poszukać dostawcy 15 autobusów klasy MAXI dlarzeszowskiego PKS. Dzisiaj ogłoszono nowy przetarg. Czy tym razem związekzdobędzie jakieś oferty?
Związek komunikacyjny, w którym zrzeszonych jest dziewięc gminspod Rzeszowa jeszcze raz chce wyłonić dostawcę 15 autobusów klasy MAXI. Mająto być konstrukcje z nadwoziami o długości 11,5 – 12,5 m, szerokości 2,5 – 2,55m i wysokości do 3,25 m. Autobusy umożliwią podróż przynajmniej 90 pasażerom, wtym nie mniej niż 29 na miejscach siedzących.
Będą napędzane silnikami diesla, które spełniają normę Euro 6. Jednostkio pojemności 6,5 – 9 l mają być nie słabsze niż 200 kW i osiągać przynajmniej1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Będą one zblokowane z automatycznymi,przynajmniej czterobiegowymi skrzyniami biegów. Przekładnie mają posiadaćprogram obniżający zużycie paliwa na postoju.
Pojazdy mają zostać przekazane ZG PKS najpóźniej do 28 lutego 2019r. Stąd też związkowi powinno zależeć na jaknajszybszym przeprowadzeniu całegopostępowania.
Aby złożyć poprawną ofertę należy spełnić trzy warunki. Są to:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
- wadium 130 000 PLN
- min. 5 mln PLN zdolności finansowej
- dostarczenie w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 6 sztukautobusów niskopodłogowych
Wstępnie składanie ofert zaplanowano na 2 lipca. Ich ocenieposłużą trzy kryteria. Maksymalnie 60% można wywalczyć dzięki cenie. 5% z koleizyska ten, kto zaoferuje autobusy ze spalaniem w warunkach testu SORT2 poniżej33 l na 100 km. Pozostałe 35% przeznaczono na ocenę techniczną.
„