Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Zeszuta i GISS z ofertami na autobus do poboru krwi dla RCKiK w Warszawie

infobus
25.08.2022 17:00

Po otwarciu ofert w przetargu resortu zdrowia na dostawę 4 mobilnych punktów poboru krwi, przyszedł czas na otwarcie ofert w postępowaniu RCKiK w Warszawie. Do zamawiającego w dniu dzisiejszym wpłynęły dwie oferty.

Dwie oferty

Swoje propozycje dla RCKiK w Warszawie przedstawiły firmy:

  • ZESZUTA Sp. z o.o. – cena 3 100 000,00 PLN brutto,
  • GISS Sp. z o.o. – cena 3 696 383,70 PLN brutto.

Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zakupu autobusu to: 4 182 000,00 PLN brutto. Oznacza to, że obie oferty mieszczą się w budżecie zamawiającego. Jednak cena to nie jedyne kryterium oceny ofert. Złożone oferty będą oceniane z uwzględnieniem dwóch kryteriów:

  • Ceny / Waga 55;
  • Terminu realizacji zamówienia / Waga: 45, gdzie za okres 12 miesięcy oferent otrzyma – 1 punkt, 11 miesięcy – 15 punktów, 10 miesięcy – 30 punktów i 9 miesięcy – 45 punktów.

Maksymalny termin realizacji zamówienia to 12 miesięcy od podpisania umowy.

Wymagania RCKiK w Warszawie

Przedmiotem warszawskiego zamówienia jest dostawa jednego nowego mobilnego punktu poboru krwi, na bazie trzyosiowego autokaru o następujących parametrach:

  • długość: do 14 000 mm;
  • szerokość: 2 550 do 2 700 mm;
  • wysokość nie więcej niż 3 940 mm;
  • silnik: wysokoprężny, 6-cio cylindrowy; moc minimum: 290 kW; moment obrotowy: min. 1900 Nm w zakresie 1000 do 1400 obr./min; Euro 6
  • skrzynia biegów: manualna lub automatyczna,
  • układ hamulcowy: wyposażony w systemy: ABS, ASR, BA (asystent hamowania), EBS (elektroniczne sterowanie hamulcami), ESP (elektroniczny program stabilizacji); asystent martwego pola alarmujący kierowcę poprzez sygnał akustyczny i świetlny lub poprzez inne rozwiązania stosowane przez producentów pojazdów,
  • wnętrze to m.in.: płaska, pozioma podłoga na całej długości części roboczej; łatwa w utrzymaniu czystości wykładzina podłogowa wyoblona do wysokości min.10 cm wzdłuż burt bocznych, antypoślizgowa; za stanowiskiem kierowcy ścianka działowa; meble – zgodnie z decyzją kupującego mogą być wykonane z materiałów drewnopodobnych lub ze stali nierdzewnej satynowanej; szuflady i zawiasy wyposażone w system domykania typu BLUMOTION.

Przypomnijmy, że RCKiK w Warszawie ma w swojej flocie już cztery „krwiobusy” – dwa pojazdy na bazie Solaris Vacanza 13 i dwa na bazie Mercedes-Benz Travego. Wkrótce dołączy do nich piąty.