Koleje Wielkopolskie chcą mieć autobusy w razie awarii
Koleje Wielkopolskie ogłosiły licytację elektroniczną, której przedmiotem jest usługa wykonania przewozu osób w ramach autobusowej komunikacji zastępczej w sytuacjach awaryjnych.
Zamówienie zostało podzielone na 20 części
NA rok
Wielkopolska ZKA ma objąć następujące trasy:
- zadanie nr 1 - Poznań – Gołańcz,
- zadanie nr 2 - Poznań – Wolsztyn,
- zadanie nr 3 - Zbąszynek – Wolsztyn,
- zadanie nr 4 - Wolsztyn – Leszno,
- zadanie nr 5 - Leszno – Ostrów Wielkopolski,
- zadanie nr 6 - Poznań – Września,
- zadanie nr 7 - Września – Konin,
- zadanie nr 8 - Konin – Kutno,
- zadanie nr 9 - Poznań – Mogilno,
- zadanie nr 10 - Poznań – Rogoźno,
- zadanie nr 11 - Rogoźno – Piła,
- zadanie nr 12 - Poznań – Zbąszynek,
- zadanie nr 13 - Poznań – Jarocin,
- zadanie nr 14 - Jarocin – Ostrów Wielkopolski – Odolanów,
- zadanie nr 15 - Ostrów Wielkopolski – Kępno,
- zadanie nr 16 - Ostrów Wielkopolski – Kalisz,
- zadanie nr 17 - Kalisz – Łódź Fabryczna,
- zadanie nr 18 - Jarocin – Gniezno,
- zadanie nr 19 - Jarocin – Krotoszyn – Milicz,
- zadanie nr 20 - Poznań – Rawicz.
Wykonawcy z poszczególnych zadań zobowiązani będą do realizacji przedmiotu zamówienia w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Jakie autobusy?
Do realizacji każdego z zadań wymagany jest co najmniej jeden autobus. Ma być on sprawny, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2001 roku, spełniający normę emisji spalin minimum Euro 3. Każdy pojazd musi być wyposażony w układ schładzania powietrza zapewniający właściwą i wydajną cyrkulację powietrza przestrzeni pasażerskiej autobusu. Długość całkowita autobusu nie może przekraczać 18 m. Autobus musi przewieźć co najmniej 49 osób, z czego minimum 31 na miejscach siedzących.
Pojazdy mają być przystosowane do przewozu osób z niepełnosprawnościami i o ograniczonej sprawności ruchowej, na składanych wózkach inwalidzkich. Autobusy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa dla osób z niepełnosprawnościami.
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.