Z Wrocławia do Walonii. 64 hybryd w wersji S-Charge
Grupa OTW - Opérateur de transport de Wallonie zamówiła w firmie Volvo Buses 64 autobusy hybrydowe Volvo 7900 Hybrid.
Wszystkie te pojazdy produkowane w zakładzie produkcyjnym Volvo Buses we Wrocławiu i będą gotowe do odbiorów pod koniec 2021 roku.
Wersja S
Volvo Buses otrzymało kolejny duży kontrakt na zelektryfikowane autobusy od belgijskiego przewoźnika OTW. Pojazdy będzie można spotkać w regionach Liège, Charleroi, Brabant-Wallon i Namur - Luksemburg.
Zamówienie opiewa na 64 modele Volvo 7900 S-Charge. To najnowsze, samoczynnie ładujące się hybrydowe autobusy Volvo.
-„Volvo 7900 S-Charge doskonale spełnia nasze wymagania techniczne i biznesowe. Całkowity koszt posiadania (TCO) i czas dostawy różnią się na plus w porównaniu z konkurencją ”- mówi Vincent Peremans, administrator Général de OTW.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Wprowadzony na rynek w 2020 roku Volvo 7900 S-Charge, nie wymaga infrastruktury do ładowania, ponieważ system odzyskiwania energii autobusu służy do ładowania akumulatorów podczas pracy. Autobus może jeździć wyłącznie na energii elektrycznej na dystansach do jednego kilometra i z prędkością do 50 km / h. Prowadzi to do znacznych oszczędności paliwa i pozwala na wyeliminowanie emisji i hałasu, na przykład na przystankach autobusowych oraz w miejskich strefach niskoemisyjnych.
-„Volvo 7900 S-Charge to jeden z naszych najczystszych autobusów, który emituje do 40% mniej CO2 niż porównywalny autobus z silnikiem diesla. Dzięki wsparciu systemu pozycjonowania Volvo, Volvo Zone Management, pojazd można zaprogramować do jazdy w trybie elektrycznym w określonych z góry określonych obszarach, takich jak strefy niskoemisyjne ”- mówi Eric De Roy z Volvo Buses Belgium.
Zamówienie na 64 Volvo 7900 S-Charge jest częścią większej umowy ramowej z OTW. Grupa planuje dodać do swojej floty łącznie 430 szt. 12-metrowych autobusów hybrydowych w ciągu najbliższych czterech lat. Volvo Buses jeszcze w 2018 roku dostarczyło do OTW około 100 elektrycznych autobusów hybrydowych.
--„Belgia po raz kolejny okazała się prekursorem w zelektryfikowanych rozwiązaniach w zakresie transportu publicznego, a my - Volvo Buses - jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy być partnerem w realizacji atrakcyjnych, zrównoważonych i wydajnych usług transportu publicznego” - mówi Anna Westerberg, prezes Volvo Buses.