Drugi autobusowy przetarg Kolei Małopolskich. Po ZKA – ALD
Koleje Małopolskie chcą zawrzeć umowy ramowe na świadczenie usługi wynajmu autobusów wraz z kierowcami celem zapewnienia obsługi Autobusowych Linii Dowozowych do linii kolejowych KM na terenie województwa małopolskiego.
Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie 5 wykonawcami, których oferty uzyskają największą liczbę punktów w przetargu.
Umowy mają obowiązywać w okresie od 1 lutego 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.
Sześć zadań
Przetarg został podzielony na sześć zadań, z których każde obejmuje inne trasy.
Zadanie nr 1 dotyczy tras:
- Świątniki Górne UMiG - Byszyce Pętla - Wieliczka Rynek Kopalnia,
- Świątniki Górne UMiG - Grajów V Boisko - Wieliczka Rynek Kopalnia,
- Świątniki Górne UMiG - Hucisko I - Wieliczka Rynek Kopalnia,
- Wrząsowice Rondo - Wieliczka Rynek Kopalnia.
Maksymalna wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania umowy ramowej dla zadania nr 1 to 633 618 wzkm.
Wykonawca musi dysponować:
- minimum 3 autobusami niskopodłogowymi lub niskowejściowymi z obniżoną podłogą w przynajmniej jednych drzwiach, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym na wózkach inwalidzkich, umożliwiającymi przewóz co najmniej 50 osób, z czego co najmniej 25 osób na miejscach siedzących,
- minimum 3 autobusami (busami) niskopodłogowymi lub niskowejściowymi z obniżoną podłogą w przynajmniej jednych drzwiach, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym na wózkach inwalidzkich, umożliwiającymi przewóz co najmniej 30 osób, z czego co najmniej 15 osób na miejscach siedzących.
Zadanie nr 2
To zamówieni dotyczy następujących odcinków:
- Myślenice – Świątniki Górne - Byszyce Pętla - Wieliczka Rynek Kopalnia,
- Dobczyce - Grajów V Boisko - Wieliczka Rynek Kopalnia,
- Gdów - Hucisko I - Wieliczka Rynek Kopalnia
W tym przypadku maksymalna wielkość pracy przewozowej wyniesie 632 030 wzkm. Do realizacji zadania potrzebne będą:
- minimum 3 autobusy niskopodłogowe lub niskowejściowe z obniżoną podłogą w przynajmniej jednych drzwiach, przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym na wózkach inwalidzkich, umożliwiające przewóz co najmniej 50 osób, z czego co najmniej 25 osób na miejscach siedzących,
- minimum 4 autobusy (busy) niskopodłogowe lub niskowejściowe z obniżoną podłogą w przynajmniej jednych drzwiach, przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym na wózkach inwalidzkich, umożliwiające przewóz co najmniej 30 osób, z czego co najmniej 15 osób na miejscach siedzących.
Zadanie nr 3
Dotyczyć ono trasy Proszowice – Słomniki.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Maksymalna wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania umowy ramowej dla zadania nr 3 to 131 605 wzkm.
Wykonawca będzie musiał posiadać w tym przypadku minimum 2 autobusy (busy) umożliwiające przewóz co najmniej 30 osób, z czego co najmniej 15 osób na miejscach siedzących.
Zadanie nr 4
Dotyczy trasy Limanowa – Nowy Wiśnicz – Bochnia.
Maksymalna wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania umowy ramowej dla zadania nr 4 to 149 416 wzkm.
Do realizacji tego zadania wykonawca musi dysponować minimum 2 autobusami (busami) umożliwiającymi przewóz co najmniej 30 osób, z czego co najmniej 15 osób na miejscach siedzących.
Zadanie nr 5
Ten kontrakt obejmuje odcinek: Szczurowa – Bochnia.
W tym przypadku do przejechania będzie 128 183 wzkm, a usługi będą świadczone przez minimum 2 autobusy (busy) umożliwiające przewóz co najmniej 30 osób, z czego co najmniej 15 osób na miejscach siedzących.
Zadanie nr 6
To trasa: Koszyce – Brzesko.
Maksymalna wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania Umowy Ramowej dla zadania nr 6: 99 086 wzkm.
W tym przypadku zamawiający wymaga posiadania minimum 2 autobusów (busów) umożliwiających przewóz co najmniej 30 osób, z czego co najmniej 15 osób na miejscach siedzących.
Warunki przetargu
Wykonawcy mogą składać oferty do dnia 7 grudnia.
Zamawiający przewidział odrębne kryteria oceny ofert dla zadań 1-2 oraz dla zadań 3-6. W pierwszym przypadku do kryteriów oceny ofert należą:
- cena (79%),
- norma emisji spalin/rodzaj napędu (21%).
Z kolei dla zadań od 3 do 6, kryteria oceny ofert przedstawiają się następująco:
- cena (60%),
- niska podłoga lub niskie wejście (30%),
- norma emisji spalin/rodzaj napędu (10%).