Jak autobusowy lockdown zamienić w … turystyczną atrakcję? [FILM]
Pandemia spowodowała, że na parking stoi tysiące autokarów. Japończycywpadli na pomysł, jak to wykorzystać.
Jeden z największych japońskich przewoźników autokarowych stworzyłgigantyczny labirynt z 60 autobusów na parkingu firmy w Tokio, który służy jakonowa atrakcja turystyczna.
Tan turystyczny innowator to Hato Bus Company, która mocnoucierpiała podczas Covid-19 m.in. poprzez brak wycieczkowców. W efekcie naparkingu stało bezczynnie ponad 60 autobusów.
I pewnego dnia ktoś wpadł na genialny pomysł – ze stojącychautobusów stworzył labirynt! Autobusy wysokie na 3,8 metra zaparkowano bardzoblisko siebie, tworząc sieć ścieżek pomiędzy nimi.
-„Labirynt cieszył się dużym zainteresowaniem, a że obokzostał otwarty miniaturowy park rozrywki Small Worlds Tokio, to spacer polabiryncie można było zakupić tam w pakiecie – opisuje przedsięwzięcie szefaHato Bus – Yusei Ishikawa
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Zobaczcie, jak to działa na filmie:
{https://www.youtube.com/watch?v=3_Q4h2NUGP}