EvoBus Polska przejmuje całą sprzedaż Setry
EvoBus Polska wprowadza bezpośrednią sprzedaż autokarów Setra i reorganizuje strukturę sprzedaży w dziale autobusów turystycznych.
To oznacza koniec sprzedaży autokarów tej marki przez lokalnych dilerów. Teraz cała działalność handlowa będzie skupiona w jednej spółce.
Koniec agencyjnego modelu
Od sierpnia b.r. EvoBus Polska, jako część Daimler Buses, rezygnuje z agencyjnego modelu sprzedaży autokarów Setra i przejmuje ich bezpośrednią dystrybucję.
-„Tym samym dział handlowy autobusów turystycznych oferuje i sprzedaje produkty obydwu marek: Mercedes-Benz i Setra – czytamy w komunikacie. – Następstwem tego kroku jest zmiana w strukturze organizacyjnej działu autobusów turystycznych: zwiększenie ilości sprzedawców oferujących autokary obydwu marek oraz wyznaczenie nowych obszarów handlowych.
Skąd te zmiany?
Polska jest ostatnim krajem w sieci Daimler Buses, w którym działał agencyjny model sprzedaży, a aktualna, wirusowa sytuacja powodowała, że wprowadzenie nowej struktury odwlekane było jeszcze w czasie, aby dodatkowo nie komplikować sytuacji.
EvoBusowi należy zapisać na plus, że w tak trudnym momencie dla autokarowego rynku dokonuje inwestycji w swoją sieć sprzedaży.
Jak informuje spółka, u podstaw tych zmian leży chęć jednolitego zarządzania portfolio w ramach segmentów rynku i produktów.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
-„Dzięki dedykowanym opiekunom kontakty między EvoBus Polska a klientem są uproszczone, a oferta jest bardziej dopasowana do indywidualnych potrzeb transportowych przewoźników. Inwestycje są nadzieją na długoterminowe ożywienie branży autobusowej i wiarą w siłę polskiego rynku” – podkreśla firma.
„