Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Hispano Carrocera na targach Bus & Bus Business w Weronie

infobus
26.11.2005 10:53

Włoska premiera zmodernizowanego autobusu Hispano Divo na targach Bus & Bus Business w Weronie. Fot. Hispano Carrocera W dniach 15-19 listopada 2005 r. w Weronie, najważniejsi gracze na europejskim i włoskim rynku autobusów prezentują swoją najnowszą ofertę podczas wystawy Bus & Bus Business w Centrum Wystawowym Fiera de Verona. Jest to największa tego typu impreza w branży autobusowej we Włoszech, odbywająca się co 2 lata. Podczas tegorocznej edycji, Hispano zaprezentował zmodernizowany model Divo Touring, przeznaczony do obsługi regularnej komunikacji dalekobieżnej oraz ruchu turystycznego. Model ten został wystawiony przez powołane niedawno przedstawicielstwo Hispano we Włoszech, firmę Hispano Bus Italia. Po pierwszej prezentacji zrestylizowanego autokaru Divo Touring podczas wystawy Busworld w Kortrijk, w Weronie firma pokazała koeljny, drugi egzemplarz tego pojazdu. Prezentacja w Weronie jest elementem nowej strategii hiszpańskiego producenta nadwozi autobusowych, zakładającego skupienie się na rozwoju sprzedaży w trzech regionach świata – w Europie, Afryce Północnej i na Bliskim Wschodzie, przy wykorzystaniu dwóch zakładów produkcyjnych – w Hiszpanii i Maroku. Hispano Bus Italia oferuje we Włoszech szeroką ofertę autobusów klasy mini i midi, a obecnie zostaje na poszerzona o autokar w segmencie 12-metrowym. „Naszą docelową grupą użytkowników są średniej wielkości agencje turystyczne. Jesteśmy przekonani, że model Divo wpisze się w oczekiwania włoskiego rynku.” – powiedział Ricardo Terzolo, dyrektor naczelny Hispano Bus Italia. „Ponadto, możemy zaoferować bardzo długą listę podwozi pochodzących od wielu europejskich producentów, mogąc w ten sposób sprostać zapotrzebowaniu ze strony zróżnicowanych grup klientów.” – dodaje. Siedziba firmy Hispano Bus Italia znajduje się w Leini, w Turynie, gdzie istnieje także centrum obsługowe autobusów z nadwoziami Hispano. „Włoski rynek autobusowy jest bardzo podobny do hiszpańskiego. Na tutejszych drogach można spotkać wiele hiszpańskich konstrukcji. Nasza firma ma duże doświadczenie w eksportowaniu zwłaszcza nadwozi autobusów międzymiastowych do Włoch. Możemy się pochwalić także dobrą współpracą z lokalnymi przedstawicielami europejskich producentów podwozi, a w ostatnich latach udało nam się znacznie rozbudować naszą sieć obsługową we Włoszech. W ciągu ostatnich 7 latach, dostarczyliśmy do Włoch łącznie ponad 400 nadwozi.” – powiedział w trakcie konferencji prasowej podczas targów w Weronie Gerardo Mugica, prezes zarządu Hispano. „Naszym celem jest rozwinięcie stałej działalności handlowej, zarówno w segmencie pojazdów międzymiastowych, jak i turystycznych, głównie poprzez model Divo.” – zaznaczył Alexandre Dembovich, dyrektor sprzedaży w Hispano Bus Italia. Jednocześnie powiedział, że nie wyklucza możliwości skorzystania z alternatywnych kanałów dystrybucji autobusów Hispano we Włoszech w przypadku pozostałych segmentów rynku autobusowego.