FlixBus zmienia barwy i informuje o wirusie
Pomarańczowy wychodzi z palety barw FlixBus i nowe autokaryplatformy będą już tylko zielone. Firma odpowiada też na najczęstsze pytaniazwiązane z wirusem i podróżami autobusami.
-„Pozbywamy się innych kolorów i stawiamy na czystą zieleń,aby lepiej odzwierciedlić naszą wizję przyszłości podróżowania, której podstawąjest zrównoważony rozwój oraz ekologia” – informuje FlixBus Polska.
Zmiana barw dotyczy tylko nowych autobusów, z których częśćjuż wyjechała na drogi. Podobno wśród nich są pierwsze dwupokładowe Setry S531DT w barwach FlixBus Polska. Czekamy na pierwsze zdjęcia.
Zmiana kolorystyki ma pokazać też to, że przejazdy autokaramito ekologiczny i przyjazny dla środowiska sposób codziennego podróżowania.Generalnie FlixBus dąży do osiągnięcia neutralności węglowej do 2030 roku i jużinwestuje w autobusy napędzane wodorem i biogazem.
Podróże w czasie zarazy
Co ważne, FlixBus „nie chowa głowy w piasek” i na swoich stronachinformuje o zagrożeniach wynikających z wirusowej epidemii.
-„Jesteśmy przygotowani do wdrożenia wszelkich nowychwytycznych od odpowiedzialnych instytucji. Komfort i bezpieczeństwo naszychpasażerów oraz kierowców są i zawsze będą naszym najwyższym priorytetem. Na tenmoment, nasze autobusy kursują zgodnie z obowiązującym rozkładem. Jednakże, zprzyczyn operacyjnych, na wybranych trasach mogą pojawić się opóźnienia.Pasażerowie będą na bieżąco informowani o ewentualnych zmianach – informuje platforma.
Włoski problem
Ze względu na ograniczenia podróży nałożone przez rządwłoski, także FlixBus był zmuszona dostosować swoją ofertę i zawiesza obsługępołączeń autobusowych na całym terytorium Włoch oraz wybranych połączeńtransgranicznych z/do Włoch.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Zmiany obowiązują od 11 marca 2020 r. do 3 kwietnia 2020 r.
-„Należy mieć na względzie, że może to wpłynąć na zmianęterminów poszczególnych kursów lub ich odwołanie. Pasażerowie otrzymająinformację w przypadku, gdy dany kurs zostanie odwołany i będą mogli zwrócićzakupiony bilet bez dodatkowych opłat. Przepraszamy za powstałe niedogodności imamy nadzieję, że wkrótce będziemy w stanie ponownie dowieźć wszystkichpasażerów do ich miejsc docelowych – podkreśla zielona platforma i dodaje: -„Jesteśmyw ścisłym kontakcie z naszymi partnerami autobusowymi, którym zaleciliśmyzastosowanie szczególnych środków ostrożności i higieny, w tym m.in.intensyfikację kontroli stanu czystości wnętrz pojazdów po każdym kursie.”
„