Pierwsze przegubowe Irizary w Niemczech. Frankfurt!
Irizar coraz mocniej wchodzi na niemiecki rynek. Hiszpański producentma dostarczyć dziewięć 18-metrowych autobusów elektrycznych do In-de-City-BusGmbH (ICB) Frankfurt.
Zamówienie obejmuje również dziewięć stacjiwolno-ładujących do zajezdni przewoźnika.
Frankfurcki standard
Niemiecki operator zamówił pojazdy ie bus o bateriami o pojemności560 kWh , co przekłada się na zasięg od 220 do 250 km. Autobusy z najnowszej generacjiIrizara wyposażone są w troje drzwi, 46 miejsc siedzących i dwa miejsca nawózki inwalidzkie lub dziecięce.
Pojazdy będą ładowane tylko w zajezdniach zapośrednictwem dziewięciu ładowarek wyposażonych w standardzie CCS Combo 2.
Hiszpańska ofensywa
Przypomnijmy, że niedawno Irizar zdobył zamówienie nadziesięć 12-metrowych autobusów zeroemisyjnych ie bus dla Dusseldorfu, a terazna elektromobilnej mapie pojawił Frankfurt.
Ta ekspansja wiąże się z nową, dilerską umowązawartą z Ferrostaal Equipment Solutions, która reprezentuje Irizara na niemieckim,austriackim i szwajcarskim rynku, i to zarówno w zakresie sprzedaży, jak i obsługi posprzedażnej.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Pierwsze niemieckie elektrobusy Irizara mają zostaćdostarczone do końca 2020 roku.
Na koniec dodajmy, że ICB jest największą firmą autobusowąwe Frankfurcie. Posiada flotę 162 autobusów, które przewożą ponad 31 milionówpasażerów rocznie. Frankfurt nad Menem dąży do tego, aby do 2030 r. posiadać autobusowaflotę opartą tylko na alternatywnych napędach. Zakup dziewięciu 18-metrowych autobusówelektrycznych od Irizara stanowi duży krok w tym kierunku.
„