Oceń swój przejazd autobusem. Na DworcuOnline
Portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl uruchomił nową funkcję dostępną tylko dla klientów posiadających konto w serwisie – ocena autobusowych przewoźników.
Teraz pasażerowie po zakończeniu podróży mogą wyrazić swoją ocenę przejazdu.
-„Dzięki temu tworzymy społeczność świadomych konsumentów, którzy wymieniają swoje uwagi oraz pomagają dokonać wyboru w bogatej ofercie oferowanej przez nasz portal – mówi Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonus. – Nasz portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl cieszy się niesłabnącą popularnością wśród podróżnych, którzy mogą korzystać z naszej bogatej oferty kursów w atrakcyjnych cenach. To dla nas duże zobowiązanie! Wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom i oddajemy w ich ręce nową funkcję wyrażenia opinii o swojej podróży! Dzięki temu pomagamy dokonywać mądrych decyzji zakupowych oraz budujemy sieć przewoźników o najwyższym standardzie oferowanych usług.”
2,5 miliona biletów
Stworzony przez narodowego przewoźnika autokarowego Polonus innowacyjny portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl z roku na rok cieszy się rosnącą popularnością i zaufaniem wśród pasażerów. Tylko w minionym sezonie wakacyjnym posłużył on do wygenerowania ponad 2,5 miliona biletów na kursy oferowane przez ponad 200 polskich i zagranicznych przewoźników.
Dzięki dodanej funkcjonalności polegającej na możliwości oceny przez pasażera zakończonej podróży pomagamy tworzyć wśród naszych użytkowników społeczność podróżnych, którzy wymieniając się swoimi doświadczeniami i opiniami.
Pasażerowie po zalogowaniu do swojego indywidualnego konta i przejściu do szczegółów zakupionego biletu mogą ocenić w 5-stopniowej skali takiej aspekty podróży jak:
-
Standard pojazdu,
-
Obsługę pasażera,
-
Komfort podróży
-
oraz Punktualność.
Oprócz tego możliwe jest także zostawienie komentarza. Średnia ocena przewoźnika widoczna jest dla wszystkich przy wyszukiwaniu interesującego ich połączenia.
„