Busworld 2019: Iveco wchodzi z rodziną E-Way [FILM]
Na Busworld Iveco potwierdziło swoje ambicje bycia liderem wzakresie elektromobilności. Firma pokazała pełną e-ofertę oraz premierowyautobus E-Way, który ma pociągnąć do góry całą elektryczną sprzedaż koncernu.
Jak podkreśla Iveco, elektromobilność to DNA marki Heuliez.Od dawna oferuje ona trolejbusy oraz autobusy z napędem hybrydowym. Dlategokoncern CNH – jeszcze przed wprowadzeniem generacji autobusów Euro 6 – podjąłdecyzję o specjalizacji obu marek: Iveco Bus ma zająć się masową produkcją autobusówi autokarów, a Heuliez produkcją pojazdów z napędami alternatywnymi. Ten naciskna elektromobilność obejmuje m.in. modernizację fabryki i nowy tor testowy,który został wyposażony w różne systemy ładowania.
Autobusowe zmiany
TerazHeuliez dostaje jeszcze jeden ważny oręż w rynkowej walce – serię E-Way, która zastępuje dotychczasową rodzinę GX. Nowa autobusowa generacja charakteryzuje się większą elastycznościąi została tak zaprojektowana, aby zaspokoić wszystkich przewoźników. Dlatego oferowanajest w trzech różnych wersjach gabarytowych: 9,5 m, 12 m i 18 m.
Na Busworld zadebiutował E-Way w wersji przegubowej o długości18 m. O autobusie 12-metrowym pisaliśmy w InfoBusie TUTAJ. Zobaczcie, jak ten model wygląda na filmie:
{https://vimeo.com/375619401}
W E-Way klient może wybrać sposób ładowania – od nocnego,wolnego ładowania po szybkie za pomocą pantografu. Maksymalną elastycznośćosiągnięto dzięki szerokiej liczbie pokładowych akumulatorów, co oznacza, żepojazd może dokładnie odpowiadać specyficznym wymaganiom klienta dotyczącym zasięgui nie musi wozić dodatkowych baterii, tracąc ty samym pojemność pasażerską.
Jak podkreśla Iveco, E-Way oferuje komfortową podróż zarównodla kierowców, jak i pasażerów – bez wibracji i z płynnym przyspieszaniem. dotego dochodzi znane z wersji BRT przestronne, dobrze zaprojektowane wnętrze.Dostępne są też różne poziomy personalizacji wnętrza i nadwozia, z szerokimwyborem materiałów i niestandardowymi aranżacjami przedziału pasażerskiego. Torazem – podobnie jak w pojazdach BRT / BHNS – podnosi komfort podróży i przyczyniającsię do pozytywnego wizerunku transportu miejskiego.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Pełna oferta
Na Busworld koncern Iveco zaprezentował także pojazdy z najnowszejserii Daily: na stoisku zewnętrznym Daily Tourys i Daily Line NP Hi-Matic do jazdytestowej, a w środku po raz pierwszy Daily Start z zasilaniem na gaz ziemny.
Przypomnijmy, że cała fabryczna seria minibusów Dailyobejmuje wersje: Daily Pop, Daily Start, Daily Line i Daily Tourys.Cała taseria ma zaspokoić wszystkich potrzeb transportu pasażerskiego: od szkolnego minibusudo transportu uczniów poprzez autobus międzymiastowy o największej pojemnościpasażerskiej w swojej kategorii po pojazd turystyczny zapewniający przyjemną iwygodną podróż.
Na Busworld obecny był też europejski międzymiastowy bestseler- Crossway Natural Power i zarówno w wersji z niskim wejściem (LE), jak inormalną podłogą.
„