Cotral zamawia nie tylko Solarisy. 100 Skyliner-ów dla Rzymu!
Firma transportowa Cotral Spa zamówiła w MAN Truck & BusItalia równo sto dwupokładowych autokarów Neoplan Skyliner. Dostawy rozłożono nacztery najbliższe lata. To kolejny wzmocnienie taborowe włoskiego przewoźnika po olbrzymim kontrakcie z Solarisem na zakup 300 międzymiastowych autobusówInterUrbino. Czyżby Włosi czuli na plecach oddech Flixbusa?
Piętrowe Neoplany także mają spełniać wymagania II klasy,czyli obsługiwać połącznie międzymiastowe, realizowane z centrali firmyznajdującej się w Rzymie. Dostawapierwszych jednostek ma się odbyć jeszcze pod koniec tego roku. Oprócz zakupu samychautobusów, Cotral zawarł też umowę na ichobsługę serwisową autobusów przez najbliższych 10 lat.
Rekord Neoplana
Zawarta umowa to największy w historii MAN tego typu kontraktwe Włoszech. Włoski przewoźnik zdecydował się na markę Neoplan głównie zewzględu na fantastyczna pojemność dwupokładowego autokaru, wynoszącą aż 90miejsc. Źródłem napędu tego kolosa jest silnik sześciocylindrowy silnik MAN D26o mocy z 500 KM (368 kW) , współpracujący z zautomatyzowaną, 12-biegowąskrzynia biegów MAN TipMatic
-„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku przetargu” – powiedziałdyrektor zarządzający Cotral Arrigo Giana. „Przewidujemy, że współpraca zMAN i Neoplan stanie się dodatkowym atutem dla naszej działalności i te niezwykłeautokary przyciągną do nas dodatkowych pasażerów.”
-„Jestem pewien, że klienci Cotral docenią wysokipoziom komfortu w autobusach Skyliner i te pojazdy potwierdzą swoje zalety ?znane z sektora turystycznego ? także na regularnych liniach ? powiedział FrancoPedrotti, kierownik sprzedaży autobusów w MAN Truck & Bus Italia.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Skyliner w skrócie
Przypomnijmy, że od czerwca 2015 roku autokar NEOPLANSkyliner jest dostępny w wersji Euro 6. Ten dwupiętrowy autokar klasy Premiumjest atrakcyjny ze względu na optymalne połączenie ekonomiczności iekskluzywnego komfortu. Nagrodzony projekt „Sharp Cut” o jasnym, spójnymprofilu zapewnia najlepsze parametry aerodynamiczne. Pociągają one za sobąoszczędności paliwa do pięciu procent w porównaniu z autobusami dwupiętrowymibez aerodynamicznie zoptymalizowanej budowy. Model NEOPLAN Skyliner ustala nowestandardy dotyczące również bagażnika: 11 m3 to wystarczająco dużo miejsca nabagaż.
Przestronne wnętrze oferuje maksymalną swobodę ruchów wautobusie dwupiętrowym. 83 miejsca ? w wersji turystycznej – sprawiają, żeautobus jest optymalnym rozwiązaniem do zastosowania w „wielkiej turystyce”. Standardowe wyposażenie z wyświetlaczem celu podróży igniazdkami wtykowymi o napięciu 230 V lub/i portami USB przy wszystkichmiejscach siedzących oraz nowy fotel kierowcy ze zoptymalizowaną pozycjązapewniają zwiększony komfort pasażerów i kierowcy. O rozrywkę podczas długichpodróży dba również system Onboard Entertainment. Oprócz możliwości korzystaniaz sieci bezprzewodowej WLAN na pokładzie autokaru dostępne jest także centrummultimedialne Multi Media Coach Advanced z dwoma 19-calowymi i jednym15-calowym monitorem TFT na górze oraz 15-calowym płaskim ekranem na dolepojazdu. Dla specjalnych potrzeb MAN Bus Modification Center w Plauen oferujeszeroką paletę możliwości doposażenia Skyliner-ów.
„