Czesi z drugą linią na niemieckim rynku!
Czeska firma Student Agency ruszyła z ofertą autobusowychpołączeń między niemieckimi miastami 1 sierpnia br., kiedy wystartowała linia Drezno- Berlin – Magdeburg – Wolfsburg – Hannover – Bremen ? Hamburg. Jest ona równieżczęścią międzynarodowej trasy z Pragi. Przez pierwsze trzy miesiące jej funkcjonowaniaoperator zanotował frekwencję na poziomie 3 354 pasażerów. Całkiem przyzwoicie.
Wzmocniony tym sukcesem czeski przewoźnik poszedł o krokdalej i 1 grudnia br. uruchomił kolejną niemiecką linię: Norymberga – Würzburg -Frankfurt – Bonn – Kolonia – Düsseldorf, która jest z kolei częścią destynacji Praga ?Amsterdam. Ceny biletów zaczynają się tutaj od 5 EUR.
Aktualnie na tej trasie żółte autokary kursują raz/dwa razy dzienniew każdym kierunku i w sumie robią 10 przejazdów tygodniowo w każdym kierunku. Tworzeniewewnętrznych połączeń w ramach istniejących linii to jak najbardziej logiczne posuniecie,gdyż czeska firma za jednym zamachem wchodzi na nowy rynek i zarazem wzmacnia dotychczasową,międzynarodową działalność. Dodajmy, że wszystkie autobusy wykonujące kursy natranie Niemiec oferują standard Fun & Relax, co oznacza najwyższy poziomkomfortu i naszpikowania multimediami. Według przewoźnika koszt jednegoautokaru Irizar i6 15.37 z wyposażeniem Fun& Relax to wydatek ok. 340tysięcy euro.
Front na Słowacji
Firma Student Agency walczy również o połączenia wewnętrzne naSłowacji (pod nazwą RegioJet.sk) a także o międzynarodowe trasy w relacji:Słowacja ? Austria. Ostatnio przewoźnik wzmocnił trasę z Bratysławy przez Nitrędo Bańskiej Bystrzycy, a także zwiększył liczbę autokarów z Bratysławy doWiednia. W obu przypadkach to linie o bardzo dużej liczbie wykonywanych połączeńi przewożonych pasażerów. Na trasie Bratysława – Nitra – Banska Bystrica codziennierealizowanych jest w sumie 40 kursów, a z Bratysławy do Wiednia ? 32 kursy.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Żółta flota rośnie w siłę
Przypomnijmy, że w tym roku tabor czeskiej firmy Student Agencyzwiększył się o 16 szt. nowych autokarów ? 15-metrowych autobusów Irizar i6 15.27na podwoziach Scania i Volvo. Łącznie skład żółtej floty wynosi obecnie aż 173pojazdy, która jest sukcesywnie modernizowana i rozbudowywana. W 2014 r. firma zakupiła 10 autokarów z zabudową Irizari6, w tym 3 szt. na bazie Volvo i 7 szt. na bazie Scania.
-?Widzimy, że czeska i słowacka gospodarka nabierają tempa ?ludzie coraz więcej podróżują i coraz częściej korzystają z naszej floty.Spodziewamy się, że w tym roku żółte autobusy w Czechach i na Słowacjiprzewiozą rekordową liczbę pasażerów ? aż 8 mln osób? – mówi Ivana Kašická,dyrektor marketingu Student Agency.
Na zakończenie dodajmy, że czeska firma cały czas poszukuje nowychkierowców autokarów, którzy umożliwią jej dalszą ekspansję w Europie.
„