PolskiBus: Nowy wygląd płatności eCard
Od 23.10.2015 zmienił się wygląd strony płatności zarezerwacje dokonywane za pośrednictwem strony internetowej PolskiBus.com,również w wersji mobilnej. Zmiana ta ma na celu ułatwienie procesu rezerwacji idokonywania płatności. Szczególny nacisk został położony na odświeżenie szatygraficznej strony płatności oraz dodanie usprawnień do realizacji transakcjipoprzez prezentację informacji odnośnie zakupu w widocznym miejscu, a takżebardziej wyraźne i intuicyjne w wyborze/wypełnieniu pola obowiązkowe.
Jednocześnie zapewniamy, iż obsługa transakcji będzierealizowana w dalszym ciągu przez firmę eCard S.A., a jakość i bezpieczeństworealizowanych transakcji pozostaną na najwyższym poziomie.
Na nowej stronie płatności, na kolejnych ekranach widocznesą niezmiennie, następujące elementy: logo eCard S.A. (w lewym górnym rogu);adres strony internetowej eCard S.A. (w prawym górnym rogu); obszarpodsumowujący zamówienie, zawierający pola: DANE NABYWCY, KUPUJESZ, CENA,SPRZEDAWCA z wyraźnym logotypem PolskiBus.com (po lewej stronie ekranu, poniżejlogotypu); informacje odnośnie autoryzacji transakcji przez eCard S.A. orazgwarancja bezpieczeństwa sygnowana oznaczeniami: 3-D Secure, RZETELNA Firma,MasterCard SecureCode, VERIFIED by VISA, PCI DSS (u dołu ekranu).
Po dokonaniu rezerwacji i wybraniu w KOSZYKU opcji ZAPŁAĆ, adalej DOKONAJ OPŁATY ZA PRZEJAZD(Y) klient zostanie przekierowany na stronępłatności. Pierwszy ekran, który się pojawi umożliwia weryfikację dokonywanejtransakcji, oraz wybór sposobu płatności spośród dostępnych metod.
Po zaznaczeniu pola dot. przetwarzania danych osobowych,należy przejść DALEJ, gdzie:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
? w przypadkupłatności kartą płatniczą, pojawi się ekran, na którym wymagane jestuzupełnienie danych karty (numer karty płatniczej, data ważności, kodCVC/CVV2). Wybranie przycisku ZAPŁAĆ skutkuje potwierdzeniem transakcji. Klientprzed zaakceptowaniem płatności ma możliwość zmiany metody za pomocą przyciskuZMIEŃ SPOSÓB PŁATNOŚCI, który znajduje się nad polem z logo karty.
? w przypadkugdy klient wybierze inną metodę płatności niż karta płatnicza, zostanieprzekierowany odpowiednio na stronę banku, w celu zlecenia polecenia zapłaty.
W przypadku pytań lub ewentualnych problemów z użytkowaniemnowej wersji strony płatności bardzo prosimy o kontakt: [email protected].