Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Waszyngton zamawia 800 elektrobusów! [FILM]

infobus
21.09.2015 16:16

Światowyrekord! Agencja Washington State Department of Transportation (WSDOT) zamówiłaaż 800 autobusów elektrycznych do obsługi miejskich linii w stolicy StanówZjednoczonych. 10 z 12 zadań wygrał chiński BYD. Generalnie zamówienieobejmowało aż 12 różnych kategorii pojazdów ? o długości od 30 do 60 stópdługości (9,1 m – 18,3 m). BYD oferując aktualnie siedem różnych typów autobusówelektrycznych mógł wygrać aż 10 zadań. Kolejne wyzwanie stojące przedproducentem to dostawa pierwszych partii pojazdów w ciągu zaledwie w ciągusześciu miesięcy. BYD zaoferował również możliwość bezprzewodowego ładowaniapojazdów (jako opcję). Generalnie zamówienie WSDOT ma znamiona europejskiej umowyramowej, z której teraz mogą skorzystać przewoźnicy lub instytucje publiczne w stanieOregon. To znacznie uprości proces zamówień i oczywiście obniży koszty.

{https://www.youtube.com/watch?v=gseKLr2Trtk}

Otozakontraktowane przez WSDOT autobusy BYD:

Kategoria

Długość

Wybrany model z oferty BYD

niskopodłogowy autobus miejski o długości 30`

9,1 m

BYD K7

niskopodłogowy autobus miejski ładowany podczas jazdy o długości 30`

9,1 m

BYD K7 z opcją bezprzewodowego ładowania

35 niskopodłogowy autobus miejski o długości 35`

10,6 m

BYD K9S

niskopodłogowy autobus miejski ładowany podczas jazdy o długości 35`

10,6 m

BYD K9S z opcją bezprzewodowego ładowania

niskopodłogowy autobus miejski o długości 40`

12,2 m

BYD K9

niskopodłogowy autobus miejski ładowany podczas jazdy o długości 40`

12, 2 m

BYD K9 z opcją bezprzewodowego ładowania

niskopodłogowy przegubowy autobus miejski o długości 60`

18,3 m

BYD K11

niskopodłogowy przegubowy autobus miejski ładowany podczas jazdy o długości 60`

18,3 m

BYD K11 z opcją bezprzewodowego ładowania

autokar o długości 45`

13,7 m

BYD C10

autokar o długości 45`ładowany podczas jazdy

13,7 m

BYD C10 z opcją bezprzewodowego ładowania

??Terazkażda z transportowych spółek, uczelni, czy instytucji może kupić od nas autobuselektryczny z zatwierdzonej listy marek i modeli bez przechodzenia przez proceduręprzetargową? ? potwierdza David Chenaur, menedżer ds. inwestycji w WSDOT. ?Waszyngtonod dawna jest liderem w zakresie promowania czystej energii. Pracownicy WSDOT spędziliostatnie kilka lat na badaniu każdego autobusu elektrycznego dostępnego narynku i na podstawie tych badan podjęliśmy decyzję o zakupie pojazdów z każdej kategorii, tak aby każdy przewoźnikmógł na tej bazie zbudować swoją nową, elektryczną flotę.”

(function(d, s, id) { var js, fjs =d.getElementsByTagName(s)0; if(d.getElementById(id)) return; js =d.createElement(s); js.id = id; js.src =”//connect.facebook.net/pl_PL/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3″; fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}(document, script, facebook-jssdk));

RenoAlso Shows Electrified Public Transportation has Finally…

Far-fetched only five years ago, ElectrifiedTransportation is now a reality. Thankfully, now there?s no turningback.

Posted by BYD on 19marca 2015