Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Łódź – badania marketingowe

infobus
02.12.2004 00:33

W niedzielę 28 listopada 2004 r. zakończyły się badania marketingowe prowadzone w pojazdach lokalnego transportu zbiorowego w Łodzi. Obserwacje potoków pasażerów oraz wykonywanie ankiet prowadziło Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP Oddział w Krakowie. Jak powiedział mgr inż. Grzegorz Sapoń nadzorujący w Łodzi badania z ramienia SITK: badania ankietowe wykonywane w listopadzie służą do określenia struktury wykorzystywania biletów według obowiązującej taryfy natomiast wyniki obserwacji liczby przewożonych pasażerów pojazdami komunikacji miejskiej w Łodzi wykonywane w październiku wykorzystane zostaną przy tworzeniu w Łodzi tramwaju regionalnego. Do wykonywania pomiarów zatrudniono młodych mieszkańców Łodzi, których przeszkolili oraz nadzorowali ich prace pracownicy SITK o/Kraków. Badania przeprowadzono na zlecenie Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi.