Mobilna strona PolskiegoBusa
infobus
17.05.2013 09:47
Mobilna strona PolskiegoBusa
16 maja br. PolskiBus.com wprowadził mobilną wersję strony internetowej na telefony komórkowe. Od teraz pasażerowie PolskiBus.com mogą dokonywać rezerwacji i zakupu biletów gdziekolwiek się znajdują. Mobilna strona internetowa oferuje wszystkie kluczowe funkcjonalności pełnego serwisu, dając możliwość szybkiego i wygodnego sprawdzania najświeższych informacji o trasach i przystankach Użytkownicy będą mieli także możliwość podzielenia się swoimi wrażeniami z innymi klientami PolskiBus.com dzięki bezpośredniemu dostępowi do profilu firmy na portalu społecznościowym Facebook. Serwis mobilny PolskiBus.com jest łatwy w użyciu. Jego układ graficzny jest intuicyjny i prosty w obsłudze. Korzystanie z mobilnej wersji strony PolskiBus.com nie wymaga instalacji dodatkowych aplikacji. Wystarczy wpisać adres strony polskibus.com w telefonie komórkowym, a mobilna wersja strony internetowej uruchomi się automatycznie.
Grażyna Fałdyga-Król, dyrektor handlowy PolskiBus.com komentuje: „Smartfony stanowią prawie połowę rynku telefonów komórkowych w Polsce. Nasze statystyki mówią, że obecnie 10% odwiedzających stronę www.polskibus.com korzysta z serwisu przy pomocy urządzeń mobilnych. Jest to pięciokrotny wzrost w stosunku do pierwszego miesiąca naszej działalności. Mobilna wersja strony PolskiBus.com była więc naturalnym krokiem w naszej strategii rozwoju.”
To najnowszy projekt e-commerce wprowadzony przez PolskiBus.com. Wcześniej –w marcu –firma wprowadziła bezpłatną usługę SMS, dzięki której pasażerowie otrzymują powiadomienia tekstowe o aktualnościach dotyczących wybranego przez nich kursu. Zarówno mobilna wersja strony internetowej, jak i powiadomienia SMS wpłyną na udoskonalenie procesu komunikacji z pasażerami i zapewnią jeszcze wyższą jakość i komfort podróżowania z PolskiBus.com. Aktualnie przewoźnik obsługuje 12 tras w Polsce i do tej pory sprzedał już ponad 3 300 000 biletów.