Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Koszalin: Hazard, a nie jazda

infobus
17.05.2007 17:36

– Przyjedzie ten autobus czy nie przyjedzie? – zastanawiali się zdezorientowani klienci kołobrzeskiego Veoila Transport. Twierdzą, że firma ich nie szanuje. Bo autobusy, którymi dojeżdżają do pracy, spóźniają się albo w ogóle nie jeżdżą. Firma zapewnia, że to tylko incydenty. Co innego mówią jednak ludzie. – Dojeżdżam codziennie z Kołobrzegu do Dźwirzyna, bo pracuję w jednym z ośrodków wczasowych. Zawsze jechałam autobusem o 6.30, żeby zdążyć na 7 do pracy. Od kilku tygodni jednak często zdarza się, że kierowca przyjeżdża 10, 15 minut później niż dotychczas. A na informacji nikt nie potrafi wytłumaczyć, dlaczego tak się dzieje – denerwuje się Irena Skotnicka. Boi się, że przez ciągle spóźniający się autobus będzie miała kłopoty. Pasażerowie skarżą się również na inne połączenia. Na przykład na autobus jeżdżący z Gościna do Kołobrzegu. – Czekam na autobus o 5.50, a ten przyjeżdża o 6.10. No przecież szlag człowieka może trafić. Wcześniej o tych godzinach były autobusy. A teraz jest chyba tylko jeden, ale nie ma nigdzie o nim żadnej informacji. To jest lekceważenie klienta! Przecież my kupujemy bilety miesięczne, dlaczego tak się nas traktuje? – pyta Teresa Jasina z Gościna. Według innych informacji, które do nas dotarły, zdarza się też, że w sobotnie i niedzielne wieczory autobusy nie kursują w ogóle. I to mimo że są ujęte w rozkładzie jazdy. – I wcale nie jest tak, że nie ma pasażerów. Poza tym, jeśli jest w rozkładzie jazdy, to jak może nie jechać? Przecież na przystankach po drodze też mogą czekać ludzie? – mówi oburzony Czesław Jankowski, od wielu lat korzystający z usług firmy przewozowej.
Dyrekcja firmy Veoila Transport jest zaskoczona skargami pasażerów. Padają wyjaśnienia, że sytuacje musiały zdarzać się incydentalnie. Po naszym telefonie sprawdzono całą dokumentację. – Z raportów dyżurnego ruchu wynika, że wszystko zgadza się z rozkładem jazdy – tłumaczy Daniel Maciejak, prezes firmy. – Trudno nam więc odnieść się do tych skarg. Dlatego prosimy, aby nasi klienci, którzy mają zastrzeżenia do usług naszej firmy, dzwonili do kierownika przewozów. Wtedy będziemy mogli interweniować natychmiast.