Warszawa: Reklama, która zbliża
infobus
15.03.2007 12:58
Warszawa: Reklama, która zbliża
’Komu podoba się pan lub pani obok, ręka do góry’, 'Kto nadaje się na prezydenta, ręka do góry’ – takie napisy na plastikowych uchwytach w miejskich autobusach od kilku dni wywołują uśmiechy i komentarze pasażerów. Zaczepne, intrygujące hasła to element kampanii wizerunkowej nowego operatora sieci komórkowej, który właśnie wchodzi na rynek. Stare, skórzane rączki w autobusach na stałe zostaną zastąpione uchwytami z reklamą. Na razie można spotkać je w 53 solarisach obsługiwanych przez firmę Mobilis, m.in. na liniach 178 i 180. Ale w ślad za prywatnymi przewoźnikami chcą iść Miejskie Zakłady Autobusowe. – Taka forma reklamy cieszy się powodzeniem i jest wygodna dla pasażerów – twierdzi kierownik działu marketingu w MZA Katarzyna Psykała.