LOTOS Diesel Service na 271 stacjach
półka LOTOS Paliwa dynamicznie rozszerza ofertę współpracy kierowaną do firm i instytucji. Ciągle rozwijająca się sieć LDS umożliwiła w ubiegłym roku sprzedaż ponad 400 tysięcy metrów sześciennych paliw klientom z segmentu B2B. Firma odnotowała 80% wzrost sprzedaży w stosunku do poprzedniego roku oraz dynamiczny rozwój sieci stacji LDS. ruchomiono kolejnych 79 stacji, w sumie działa już 271 placówek na terenie całego kraju. – To atrakcyjny rynek z perspektywą na dalszy rozwój, na którego dynamikę wpływają odległości od naszych baz paliwowych, czy też regionalna koniunktura gospodarcza. Rozważnie analizujemy każdą propozycję lokalizacji, tym bardziej, że musimy przewidywać sytuację na kilka lat do przodu – zauważył Adam Loewe, prezes zarządu spółki LOTOS Paliwa. LOTOS Diesel Service to automatyczne naziemne stacje paliw lokalizowane bezpośrednio w otoczeniu odbiorcy, a także usługi towarzyszące polegające na modernizacji istniejących u odbiorców obiektów oraz obsłudze serwisowo-eksploatacyjnej. Oferta LDS została wprowadzona przez Preem Polska w 1999 r. Grupa LOTOS przejęła Preem Polska w 2002 r. Oferta współpracy kierowana jest do firm transportowo-spedycyjnych, zakładów komunikacji miejskiej i międzymiastowej, firm budowlanych, drogowych i przemysłowych.