Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

KIEROWNIK DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI MATERIAŁOWO-MAJĄTKOWEJ I KOSZTÓW (21/GM/2023)

praca
03.11.2023 12:05

Pracodawca: MPK Poznań

Lokalizacja: Poznań

Województwo: Wielkopolskie

24.10.2023 – 31.12.2023

wielkopolskie: Poznań

Dział Księgowości Materiałowej

nr ref. MPK_21/2023

Opis firmy

MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE W POZNANIU SP. Z O.O.

Lider na rynku usług przewozowych miasta Poznania i okolic

poszukuje kandydata na stanowisko:

Kierownik Działu Księgowości Materiałowo-Majątkowej i Kosztów (21/GM/2023)

Opis stanowiska

  • Zarządzanie działem księgowości materiałowo-majątkowej i kosztów,
  • Nadzorowanie procesów budżetowania, analizowania i raportowania kosztów,
  • Opracowywanie strategii zarządzania kosztami w firmie,
  • Koordynacja prac zespołu księgowości materiałowo-majątkowej i kosztów,
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia właściwego przepływu informacji związanych z kosztami,
  • Analiza ryzyka kosztowego i proponowanie działań zapobiegawczych lub korekcyjnych,
  • Odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów podatkowych i księgowych w zakresie księgowości materiałowo-majątkowej i kosztów,
  • Opracowanie procedur i wytycznych dotyczących zarządzania kosztami w firmie,
  • Doradztwo w zakresie decyzji inwestycyjnych pod kątem kosztowym,
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami i dostawcami zewnętrznymi w zakresie księgowości materiałowo-majątkowej i kosztów.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, skupiającym odpowiedzialność za zarządzanie kosztami,
  • Praktyczna znajomość tematyki kontroli kosztów,
  • Znajomość zasad ewidencji księgowej kosztów,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
  • Zaawansowana znajomość MS Excel,
  • Umiejętność formułowania wniosków i rekomendacji,
  • Silna osobowość i zdolność do pracy pod presją czasu,
  • Szybkość oraz łatwość przyswajania wiedzy, samodzielność i odpowiedzialność,
  • Rzetelna znajomość rachunkowości finansowej,
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz zdolności do identyfikacji kluczowych zagadnień biznesowych,
  • Wysokie kompetencje organizacyjne i komunikacyjne,
  • Znajomość zintegrowanych systemów zarządzania klasy ERP (praktyczna znajomość IFS będzie dodatkowym atutem).

Oferujemy

  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego – wszystkie rekrutacje są w pierwszej kolejności wewnętrzne i dają możliwość zmiany stanowiska w obrębie całej Spółki
  • dofinansowanie do kursów certyfikacyjnych, szkoleń, studiów
  • pakiet socjalny wspierający aktywność i wypoczynek pracowników (dofinansowanie wakacji, karnetów sportowych, kolonie dla dzieci, atrakcyjna oferta wyjazdów weekendowych, bilety do kina i teatru)
  • dostęp do Kasy Zapomogo-Pożyczkowej
  • preferencyjne warunki korzystania z usług własnych (bilet na komunikację miejską za 12,00 zł/rok dla pracownika i członów jego rodziny)

Dodatkowe informacje

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Aplikuj