ZTM wybrał oferty na warszawskie promy
14 kwietnia Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie wybrał oferty na świadczenie usługi żeglugi śródlądowej pasażerskiej – w formie przepraw promowych.
Zamówienie obejmowało cztery linie promowe, które będą działać w ramach Warszawskich Linii Turystycznych 2021.
Jeden oferent
ZTM Warszawa szukał przewoźników na cztery zadania:
- część 1 (jeden prom) Cypel Czerniakowski (pomost pływający) - Saska Kępa (plaża) ok. 511 km Wisły z budżetem 167 968,08 PLN
- część 2 (jeden prom) Bulwar Grzymały Siedleckiego (nabrzeże) – Stadion Narodowy (plaża) ok. 512 km Wisły z budżetem 143 972,64 PLN
- część 3 (jeden prom) Podzamcze Fontanny (pomost pływający) – ZOO (plaża) ok. 515 km Wisły z budżetem 167 968,08 PLN
- część 4 (jeden prom) Nowodwory (nabrzeże) – Łomianki (nabrzeże) ok. 526 km Wisły z budżetem 123 016,32 PLN
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Do trzech pierwszych zadań zgłosiła się tylko jedna firma: Marcin Jurkowski Przedsiębiorstwo Usług Wodnych z Legionowa, która zaproponowała albo ceny nieznacznie niższe, albo nieznacznie wyższe niż zakładał zamawiający.
Tym samym ZTM nie miał problemu z wyborem promowego operatora. Natomiast równolegle unieważniono postępowanie w zakresie części 4 zamówienia. Czy będzie ponowienie zamówienia na tę część? Raczej wątpliwe.