Żary: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi powiatowej poprzez budowę ścieżki pieszo-rowerowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą

infobike
06.10.2013 11:26

P {}A:link {}

Żary: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi powiatowej poprzez budowę ścieżki pieszo-rowerowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą

Ogłoszenie nr

4859920

Źródło informacji

BZP

Kategoria

przetargi

Branża

Budownictwo drogowe:
      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie
      parkingi, place, zatoczki
      drogi asfaltowe, ekspresowe, autostrady, budowa remonty
      oznakowanie, sygnalizacja świetlna, organizacja ruchu
Budownictwo: przemysłowe:
      wiaty, przystanki
Zagospodarowanie terenu:
      alejki, mała architektura , ławki , fontanny

Forma przetargu

nieograniczony

Dane organizatora

Powiat Żarski
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 5
Tel. 068 4790600
Fax. 068 4790601
E-mail [email protected]
WWW www.powiatzarski.pl

Województwo

lubuskie

Powiat

żarski

Treść zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi powiatowej poprzez budowę ścieżki pieszo-rowerowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1080F z Żar do Kunic poprzez budowę ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż Al. Wojska Polskiego wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach projektu pn. Przygoda z Nysą- zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego – etap III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska – Saksonia 2007- 2013.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1080F z Żar do Kunic poprzez budowę ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż Al. Wojska Polskiego wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach projektu pn. Przygoda z Nysą- zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego – etap III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska – Saksonia 2007- 2013.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Wykonanie dokumentacji projektowe z pozyskaniem map do celów projektowych dla ww. zadania, uzyskania wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń niezbędnych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia.
Dokumentacje projektową należy opracować w wersji drukowanej i elektronicznej w
zakresie określony w P.F.U.
Wymagana ilość egzemplarzy:
a/ projekt budowlany – 5 egz.
b/ projekt wykonawczy – 3 egz.
c/ projekt obsługi komunikacyjnej – 5 egz.
d/ Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót – 4 egz.
Opracowana koncepcja rozwiązań projektowych oraz wizualizacja ukazująca rozmieszczenie infrastruktury technicznej podlegać będzie uzgodnieniu z Zarządem Powiatu Żarskiego w terminie do dnia 15 grudnia 2013 roku.
Dokumentacja projektowa będzie podlegała ocenie i zatwierdzeniu przez Zamawiającego
1.2. Prowadzenie nadzoru autorskiego.
1.3. Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym opracowaniem PFU tj. budowę ścieżki pieszo – rowerowej o szerokości 2.0- 2,5 m i długości łącznej ok.1,6 km o nawierzchni bitumicznej oraz z kostki brukowej betonowej, na odcinku od skrzyżowania al. Wojska Polskiego z ul. Dziewina, do skrzyżowania al. Wojska Polskiego z drugim skrzyżowaniem ul. Osadniczej włącznie.
1.4. Infrastruktura techniczna ( towarzyszaca):
a/ zadaszone 3 miejsca odpoczynku z ławką , parkingiem na 2 rowery i koszem,
b/ 2 małe tablice turystyczne z przebiegiem pobliskich szlaków turystycznych,
c/ malowanie nowych znaków szlaku bądź drogowskazów szlaku
W przypadku tablic należy opracować koncepcję wizualną rozmieszczenia tekstu, obrazów logotypów. Propozycje koncepcji wizualnej należy zamieścić w ofercie.
Uwaga:
Wszystkie informacje umieszczone na tablicach maja być w wersji polsko-niemieckiej.
Umieszczanie napisów stałych ( nr, grawer, wypalanie).
Stałe napisy należy umieścić na każdym z elementów wchodzących w skład infrastruktury (tablice, ławki, kosze).
Treść napisu poda zamawiający.
1.5 Przygotowanie i zmiana organizacji ruchu ( dokumentacja, ustawienie znaków na ulicach
i drogach, ostrzeżenia na ścieżce oraz ograniczenia wjazdu na ścieżkę dla pojazdów
innych niż rowery.
2. Szczegółowy zakres prac zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami
zawarty w Rozdziale IV SIWZ.
3. Na przedmiot zamówienia obowiązuje gwarancja na okres 60 m-cy.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2 71248000-8 71220000-6 71250000-5 71300000-1 71313000-5 71315200-1 71326000-9 71521000-6 74232000-4

Specyfikacja

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żarach, 68-200 Żary, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210

Wymagania

1) Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
2) Wadium może być wnoszone w :
– pieniądzu
– poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
– gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,
– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego
nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt. 16 ppkt 2) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego.
4) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy.
5) Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust.
4a i ust 5 ustawy.
6) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7) Oferta nie zabezpieczona wadium stanowić będzie podstawę od wykluczenia wykonawcy z
postępowania
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedną inwestycję budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/remoncie drogi, traktu lub ścieżki rowerowej – utwardzeniu nawierzchni w technologii opisanej w załączonym do SIWZ Programie Funkcjonalno-Użytkowym o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje:
– w zakresie zespołu projektowego, jedną osobą z uprawnieniami do projektowania
w specjalności drogowej.
– w zakresie zespołu realizującego zamówienie, jedną osobą do pełnienia funkcji
kierownika budowy w branży drogowej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1
b. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – pełnomocnictwo
c. parafowany wzór umowy.
d. wypełniona i podpisana lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów
( Dz. U. Nr 50 poz. 331 z póź. zm.), albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy
do grupy kapitałowej wg załącznika nr 4 do SIWZ.
e. dowód wniesienia wadium przetargowego.
f. propozycje koncepcji wizualnej , o której mowa w pkt. 3 ppkt 1.4 SIWZ

Wadium

20.000,00 z

Wymagany termin realizacji zamówienia

Zakończenie: 15.05.2014

Miejsce i termin składania ofert

Powiat Żarski
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210 , 10:00

2013-10-21

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych

oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie

najniższa cena

Data dodania

2013-10-04

Źródło: http://www.oferty-biznesowe.pl/ogloszenie_disp.php?oid=4859920&istring=ddc671b7f0105d8af00faaadd51b79bf&k=84451